دوربین مخفی یک خبرنگار از فعالیت‌های داعش/هواپیماهای اروپا هدف بعدی این گروه شیطانی


یک خبرنگار مسلمان فرانسوی در اقدامی خطرناک موفق شد به حلقه هواداران داعش در شهر شاتورو فرانسه نفوذ کند و از فعالیت‌های آن‌ها مخفیانه فیلم تهیه کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی میرور؛ یک خبرنگار مسلمان فرانسوی در اقدامی خطرناک موفق شد به حلقه هواداران گروه تروریستی داعش در شهر شاتورو فرانسه نفوذ کند و از فعالیت‌های آن‌ها مخفیانه فیلمی تهیه کند.

این خبرنگار با نام مستعار "سید رمزی" پس از شش ماه تلاش مستمر موفق شد اعتماد اعضای این گروه تروریستی را جلب کند و به سلول مخفی آن‌ها که هسته مرکزی طراحی حملات است، نفوذ کند. رمزی پس از همراه شدن با برخی از تروریست‌ها، با دوربینی مخفی از سخنان، ایده‌ها، اقدامات و برنامه‌های حمله آن‌ها مخفیانه فیلم گرفت و مستندی تهیه کرد.

رمزی در بخشی از این مستند درباره نحوه حملات و برنامه‌ریزی این گروه تروریستی با یکی از اعضای داعش گفتگو می‌کند و تروریست داعش عملکرد راکت‌های ردیاب در عملیات تروریستی را برای وی شرح می‌دهد. این عضو داعش همچنین از برنامه آتی داعش برای سرنگون کردن هواپیمای اروپایی با راکت‌های ردیاب خبر داد.

او همچنین در طول عملیات مخفیانه خود از سلول مرگ داعش، با سرکرده این گروه تروریستی که جوانی فرانسوی – ترک به نام اسامه بود در منطقه‌ای متروک از شهر شاتورو دیدار کرد. اسامه سرکرده این گروه تروریستی بود که در میان اعضای گروه به "امیر" شهرت داشت. رمزی در بخش از مستند خود به تلاش‌های اسامه برای راضی کردن یکی از اعضای گروه به نام ابوحمزه پرداخته است تا با وعده زنان بهشتی او را برای انجام یک عملیات انتحاری ترغیب کند.

رمزی در گفتگو با خبرگزاری فرانسه درباره علت نفوذ به مرکز حلقه داعش در فرانسه می‌گوید: هدف من از ورود به سلول مرگ این گروه تروریستی، درک این نکته بود که چه چیزی در ذهن آن‌ها است. در مدتی که بین آن‌ها بودم متوجه شدم دغدغه آن‌ها اسلام نیست بلکه تنها چیزی که فکر آن‌ها را درگیر کرده مرگ و کشتار انسان‌های بی‌گناه و اغوای جوانان با شعارهای ماورایی است.

مستند دوربین مخفی این خبرنگار فرانسوی با عنوان "سربازان خداوند" قرار است از تلویزیون فرانسه پخش شود. اعضای این حلقه داعش در شاتورو فرانسه پس از پایان کار رمزی دستگیر شدند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
دوربین مخفی در پایتخت گروه تروریستی داعش