فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



کانال تلگرام روزنامه ایران راه اندازی شد


محمد نوری عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا، هدف از راه اندازی این کانال ارتباطی را گشودن پنجره جدید به سوی دنیای جذاب خبر و اطلاع رسانی برای مخاطبان عنوان کرد.
وی همچنین راه اندازی تلگرام روزنامه ایران را باز کردن حساب در شبکه های اجتماعی که جزو ضروریات و بدیهیات رسانه ها است بیان کرد.
به گفته این فعال رسانه ای ناگزیریم در فضا و محیط جدید اطلاع رسانی پا به پای دیگر رسانه ها با استفاده از ابزارهای جدید اطلاع رسانی و پیام رسانی که در دنیای ارتباطات خلق می شوند همگام حرکت کنیم تا مخاطبان بتوانند به راحتی به اطلاعات و اخبار مورد نیاز خود دست یابند.
به گفته وی بعد از شکل گیری شبکه های اجتماعی یکی از اولویت های این موسسه فرهنگی مطبوعاتی نیز پیوستن به این شبکه ها بوده که امروز با تلاش مسئولان و دست اندرکاران این رسانه این مهم محقق شده است.
سردبیر روزنامه ایران با اشاره به اینکه بخش عمده ای از علاقه مندان حوزه خبر به شبکه های اجتماعی روی آورده اند و اخبار را از این طریق دنبال می کنند، گفت: این موسسه هم مصصم شد تا برای سهولت دسترسی مخاطبان به اخبار و ارسال سریع آن اخبار از طریق کانال تلگرام در اختیار مردم قرار گیرد.
نوری تصریح کرد: با راه اندازی این کانال، مخاطبان بصورت شبانه روزی و با فاصله زمانی کمتر از انتشار روزنامه مکتوب به اخبار و رویدادها دسترسی پیدا خواهند یافت.
وی با تشریح نحوه فعالیت این کانال ارتباطی اظهار داشت: تیم تحریریه روزنامه ایران در این کانال علاوه بر انعکاس تحلیل ها، گزارش ها و گفت و گوهای خبرنگاران،به صورت لحظه به لحظه مخاطبان خود را در جریان آخرین رویدادهای داخل و خارج کشور قرار می دهد.
سردبیر روزنامه ایران خاطرنشان کرد که علاقه مندان و مخاطبان می توانند با ملحق شدن به این شبکه به آدرس irannewspaper@ به کانال تلگرم روزنامه ایران بپیوندند.
فراهنگ**1355**1569

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
کانال آیه مینهو در تلگرام....شرط میبندم بهترین کانال...