سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



وزیر نیرو در واکنش به پیگیری پلمب نیروگاه: خبرگزاری فارس به دنبال علم کردن مشکلات است


به گزارش خبرنگار اقتصادی فارس وزیر نیرو امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه صنعت برق در پاسخ به سوال اختصاصی خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس که گفت مراجع قضایی با پیگیری سازمان حفاظت محیط زیست اقدام به پلمب شیر فلکه‌های مازوت نیروگاه‌های بزرگ کردند، آیا وزارت نیرو قصد فک پلمب این نیروگاه‌ها را ندارد، گفت: خبرگزاری فارس فقط دنبال مشکلات است وزارت نیرو این همه موفقیت داشته است اما چرا شما دائم به دنبال مشکلات هستید.

وی افزود: شما از ما نمی‌پرسید که چه اقداماتی برای صنعت آب و برق شده است.

چیت‌چیان سپس ادامه داد: شما مدام دنبال این هستید که ببینید سازمان حفاظت محیط زیست و یا ارگان و یا سازمان دیگری چه می‌گوید و بین اینها یک مسئله‌ای پیدا کنید و آن را علم کنید.

وزیر نیرو تأکید کرد: شما باید به دنبال موفقیت‌ها باشید و به مردم امید بدهید و مردم را با موفقیت‌ها آشنا کنید نه اینکه اگر یک اشکال و مشکل کوچک بود آن را هزار برابر کنید.

بر اساس این گزارش انتقاد چیت چیان از پیگری خبرنگار فارس درباره فک پلمب نیروگاه‌ها در حالی مطرح می‌شود که در صورت حل نشدن آن به گفته خود مسئولان وزارت نیرو باید منتظر خاموشی‌های برق در زمستان بود.

انتهای پیام/م

 


ویدیو مرتبط :
پیگیری مشکلات آموزشی از معاون وزیر علوم