فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



ملاقات «مورگان فریمن» با قاتل دختر ۱۰ ساله/ قاتلی که مدعی ارتباط با خداوند است


به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، کانال تلویزیونی «نشنال جئوگرافیک» در حال ساخت مستند جدیدی تحت عنوان «داستان خدا» است که «مورگان فریمن» قرارداد ساخت و اجرای این مستند را امضاء کرده است.

این مستند 6 قسمت روایتگر داستان زندگی قاتلی بی‌رحم است که مدعی است تمامی قتل‌هایش را با دستور خداوند انجام داده و از آنجائیکه نائب خدا است، در صورتی‌که از زندان آزاد شود، نخواهد توانست جلوی خود را بگیرد و بار دیگر مرتکب قتل خواهد شد.

«فریمن» برای آشنایی با روحیات این قاتل زنجیره‌ای و شنیدن ادعاهای او از نزدیک، کمی پیش، در زندان «ایلینویز» با او دیدار و مصاحبه کرده است.

این قاتل زنجیره‌ای که «برایان دوگان» نام دارد، 59 ساله است و یکی از جرایم او، ربودن، تجاوز و قتل یک دختر بی‌گناه 10 ساله اهل ایالت شیکاگوی آمریکا است. «دوگان» ابتدا به مرگ محکوم شده بود ولی حکمش در دادگاه فرجام، به حبس ابد تخفیف یافت.

«فریمن» و تیم سازنده مستند «داستان خدا» قرار است پس از ملاقات با این قاتل زنجیره‌ای، به سراغ کارشناسان دینی و همچنین متخصصان اعصاب و روان بروند تا بیشتر بتوانند با علل اینکه یک نفر ممکن است چنین ادعایی کند، آشنا شوند.

«فریمن» در پروسه ساخت این مستند همچنین با «کنت کیهل»، متخصص اعصاب و روان و نویسنده کتاب پرفروش «نجوا‌کنندگان بیماران روانی» همکاری می‌کند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/Q06I1V


ویدیو مرتبط :
مورگان فریمن با جیمی در حال مکیدن باد بادکنک