سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شام غریبان شهادت امام رضا (ع) در حرم مطهر برگزار شد


به گزارش ایرنا، در این مراسم بنا به سنتی دیرینه 30 هزار خادم بارگاه منور رضوی در حالی که لاله های شمع فروزان را در دست داشتند و نوای 'شام غریبان رضا(ع) شد، عالم همه غرق عزا شد' را زمزمه می کردند از مقابل سازمان مرکزی آستان قدس رضوی واقع در چهارراه شهدا مشهد حرکت خود را به سمت حرم مطهر آغاز کردند.
در این مراسم استاندار خراسان رضوی، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی و سایر مسئولان استانی خادمان را تا صحن جمهوری اسلامی حرم مطهر رضوی مشایعت کردند.
خادمان رضوی با حضور در صحن جمهوری اسلامی حرم مطهر همراه با مرثیه سرایی و عزاداری مداحان اهل بیت(ع) به ساحت مقدس این امام رئوف(ع) عرض ارادت کردند.
خیل زائران و مجاوران مشتاق بارگاه منور امام رضا(ع) نیز در طول مسیر تشرف خدام به حرم مطهر رضوی و در مراسم صحن جمهوری اسلامی همنوا با مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) ناله و فغان سر دادند و اشک ماتم ریختند.
7489/1858

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
شام غریبان امام حسین علیه السلام در حرم مطهر رضوی