سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مراسم سالگرد تاسیس دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای فردا برگزار می‌شود


مسعود شفیعی رئیس دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: پنجمین سالگرد تاسیس دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای فردا یکشنبه 24 آبان‌ماه با حضور 3 وزیر علوم، کار و رفاه اجتماعی و ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان حوزه آموزش عالی کشور و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مراسم دوره‌های تکنیسینی، افزایش جذب دانشجو در این دوره‌ها، ارتباط صنعت و دانشگاه و توسعه دانشگاه کارآفرین مورد بررسی قرار می‌گیرد.

شفیعی اظهار داشت: در مراسم سالگرد تاسیس دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای علاوه بر بیان برنامه‌ها و اقدامات این دانشگاه، نمایشگاهی از دستاوردهای دانشگاه ارائه می‌شود و کارگاه‌های آموزشی هم دایر است.

به گفته وی، همچنین از خانواده شهید طهرانی‌مقدم که فارغ‌التحصیل دانشکده انقلاب دانشگاه فنی و حرفه‌ای بوده است تقدیر می‌کنیم و از خانواده مرحوم علاقمندان که از بانیان تاسیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای بوده است نیز تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
مراسم گرامیداشت شصت و هشتمین سالگرد تاسیس سازمان جوانان