سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حکم پرونده کرسنت قطعی است/ محکوم‌علیه اعمال ماده ۴۷۷ را درخواست کرده/پرونده کرسنت ۷-۸ کارتن کاغذ شده است


به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در نود و یکمین نشست خبری خود در پاسخ به سؤال فارس در خصوص آخرین وضعیت پرونده کرسنت و اجرای حکم صادره در این خصوص گفت:‌ پرونده کرسنت مدت‌ زمان زیادی در حال رسیدگی است به گونه‌ای که در ابتدا دادگاه بدوی حکمی برای متهمین صادر کرد اما با اعتراض محکومین به دیوان عالی کشور براساس زمان وقوع جرم و زمان صدور حکم اعلام کردند که این جرم مشمول مرور زمان شده است بنابراین پرونده بسته شد و حکم اجرایی نشد.

اژه‌ای خاطرنشان کرد: در اینجا مدعی‌العموم نسبت به این حکم اعتراض کرد و گفت این پرونده و حکم مشمول قاعده مرور زمان نمی‌شود بنابراین ماده 18 سابق و 477 فعلی را درخواست کرد که این اعتراض پذیرفته شد و رأی شعبه بیست دیوان عالی درباره مختومه شدن پرونده نقض شده است و حکم محکومیت دادگاه بدوی این پرونده به قوت خود باقی ماند.

وی ادامه داد: چند روز پیش به عللی چشمم به این پرونده خورد و دیدم حدود 7-8 کارتن شده است و در هر کارتن هزاران برگ قرار دارد بنابراین اکنون پرونده حکم دارد و قطعی است و دستور رسیدگی فوق‌العاده به این پرونده صادر شده است.

اژه‌ای یادآور شد: اسامی افرادی که در پرونده محکوم شدند را به خاطر ندارم.

انتهای پیام/

http://fna.ir/J2MOVP


ویدیو مرتبط :
فیلم نخست پرونده کرسنت