سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مجلس به نقض برجام توسط آمریکا ورود کند/شروط رهبری درباره برجام به بازی گرفته شده است


مسعود رشید عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به ابلاغ قانون جدید کنگره آمریکا توسط اوباما در رابطه با محدودیت سفر به ایران، گفت: بواسطه این قانون تجار، گردشگران و سرمایه‌گذاران دنیا برای ورود به ایران با محدویت‌هایی روبرو می‌شوند، آمریکا به بهانه تروریست و حقوق بشر ما را تحریم کرده که این نقض صریح برجام است.

مسئول روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان افزود: انتظار ما این بود که دولت و دستگاه دیپلماسی در رابطه با چنین قانونی برخورد قاطع و محکمی داشته باشند و پاسخ درخوری به این تحریم بدهند اما برعکس این موضوع را شاهد بودیم. به نظر می‌رسد برخی از مسئولان به دلیل یکسری منافع کوتاه مدت سیاسی، منافع ملت و نظام را نادیده می‌گیرند و حاضر هستند آینده کشور به خطر افتد.

رشید تصریح کرد: این روزها شاهد موج بدعهدی امریکایی‌ها هستیم. اخیرا هم بدنبال بهانه برای پس ندادن پول‌های بلوکه شده ایران هستند. این موارد که پشت هم رخ می‌دهد به خاطر انفعال دولت است و اگر دولت دفعه اول قاطع برخورد کرده بود اینگونه نمی‌شد.

عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به دستورات 9 گانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد اجرای برجام، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری صراحتا در رابطه با بدعهدی آمریکایی‌ها در اجرای برجام مطالبی را بیان فرموده و خطوط قرمزی را مشخص کردند، امروز به نظر می‌رسد این خطوط و دستورات معظم‌له به بازی گرفته شده است.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: از نمایندگان مجلس و کمیسیون برجام انتظار می‌رود به این مسئله ورود پیدا کنند و نگذارند آینده ملت و مملکت به خاطر سهل‌انگاری برخی‌ها به خطر افتد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/4RV3AG


ویدیو مرتبط :
واکنش مسیولان به نقض برجام توسط آمریکا و انتظار افکار عمومی از کمیته نظارت بر برجام