سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اظهارات عضو جبهه پایداری درباره اصلاح‌طلبان


اظهارات عضو جبهه پایداری درباره اصلاح‌طلبان

فارس/ یک عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: اصلاح‌طلبان معتقدند هدف وسیله را توجیه می‌کند لذا یک روز اقتضا می‌کرد با هاشمی مخالفت و روز دیگر اقتضا می‌کرد که از او حمایت کنند و در حال حاضر کلمه آیت‌الله برای او از زبان‌شان نمی‌افتد.

امیرحسین قاضی‌زاده عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در گف با اشاره به روند سیاسی جریان اصلاح‌طلبی در کشور اظهار داشت: اصلاح‌طلبان همواره قدرت را دارای اصالت می‌دانند و ازاین‌رو معتقدند هدف وسیله را توجیه می‌کند لذا یک روز اقتضا می‌کرد با هاشمی مخالفت و روز دیگر اقتضا می‌کرد که از او حمایت کنند و در حال حاضر کلمه آیت‌الله برای او از زبانشان نمی‌افتد.
قاضی‌زاده بابیان اینکه در حال‌ حاضر هویت اصلاح‌طلبی قدرت‌طلبی است و این اصل دچار استحاله نمی‌شود، یادآور شد: آن‌ها یک روز می‌گویند ما طرفدار نظام هستیم و یک روز فتنه راه می‌اندازند، یک روز خود را طرفدار غلیظ خط امام (ره) می‌دانستند اما یک روز اندیشه امام (ره) را نقض می‌کنند و حضرت امام (ره) را افراطی می‌دانند.
این فعال سیاسی تأکید کرد: وقتی نگاه اصلاح‌طلبان به حضرت امام (ره) ابزاری است و بستگی دارد که چگونه قدرت را برای آن‌ها محقق کند، نباید انتظار داشت که به آقای ناطق و لاریجانی نگاه ابزاری نداشته باشند ازاین‌رو آن‌ها برای دستیابی به قدرت اگر لازم باشد از این افراد نیز استفاده ابزاری می‌کنند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
اظهارات جنجالی نوبخت علیه اصلاح طلبان و مجلس ششم!