سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تصاویر تبلت گلکسی تب اس پرو سامسونگ با سیستم‌عامل ویندوز 10 منتشر شد؛ احتمال رونمایی تا ساعاتی دیگر


samsung

ظاهرا با ورود ویندوز 10 به بازار، شرکت‌های اندرویدی یکی پس از دیگری وسوسه شده‌اند تا طعم این سیستم‌عامل جدید را در محصولاتشان آزمایش کنند و این بار نویت سامسونگ است که با گلکسی تب اس پرو خود تن به چنین کاری دهد. طبق تویت فردی با نام Evan Blass، این شرکت در حال آماده کردن تبلت بزرگ سری گلکسی خود برای پذیرایی از ویندوز 10 است. در ادامه با ما باشید.

طراحی این تبلت تا حدود زیادی شبیه به تبلت سرفیس مایکروسافت است و از عکس‌ها پیداست که در طراحی آن از ضخامتی بسیار کم استفاده شده است.

شیوه‌ی نامگذاری این محصول ویندوزی جدید از سامسونگ بسیار جالب خواهد بود چرا که تاکنون این شرکت تمامی محصولاتی را که تحت برند گلکسی ارائه داده، به سیستم‌عامل اندروید مجهز کرده بود و باید ببینیم که این بار سنت شکنی خواهد کرد و در گلکسی از ویندوز بهره می‌گیرد یا محصول جدیدش را با نامی دیگر عرضه خواهد کرد.

متاسفانه اطلاعات بیشتری از این تبلت منتشر نشده، اما انتظار می‌رود که تا ساعاتی دیگر در نمایشگاه CES رسما از آن رونمایی شود و پرده از راز این محصول رمز آلود برداشته شود.

ساعاتی بیشتر تا زمان برگزاری کنفرانس سامسونگ باقی نمانده و دیدن یک تبلت جدید ویندوزی از این شرکت مسلما خالی از لطف نیست.

geeky-gadgets

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید

پویا رحمانیتوسط پویا رحمانی

متولد 68 ساکن تهران، مشغول توسعه ی نرم افزارم و عاشق دنیای خودرو، فوتبال و تکنولوژی.در سمت سردبیر در کنار دوستان خوبم در تیم ترنجی هستمآدرس ایمیل :[email protected]آدرس تلگرام :https://telegram.me/pooyarahmaniwork

مشاهده همه مطالب پویا رحمانی


ویدیو مرتبط :
معرفی جدید تبلت گلکسی تب اس سامسونگ . Galaxy Tab S