جزئیاتی از آخرین فعالیت های کمیته 7 نفره اصولگرایان/تلاش اصولگرایان برای کسب کرسی‌های باقیمانده


نماینده مردم ورامین گفت: تعداد این افراد 23 نفر است که در دوره نهم مجلس نماینده نبودند، اما سابقه نمایندگی را در دوره‌های قبل داشتند که از این 23 نفر، 19 نفر در این جلسه حضور یافته‌اند.

وی ادامه داد: در این جلسه منتخبین مجلس دهم که در دوره‌های گذشته هم نماینده بودند، دعوت شدند.

نقوی‌حسینی با اشاره به موضوعات مطرح شده در این جلسه، افزود: در این جلسه همه نمایندگان بر تشکیل یک فراکسیون واحد فراگیر در مجلس آینده تاکید داشتند .

وی با بیان اینکه باید برای مجلس دهم با یک برنامه و استراتژی مشخص حرکت کنیم، خاطرنشان کرد: مجلس دهم مسئولیت سنگینی برعهده دارد، لذا در این جلسه بر ضرورت وحدت همه نیروهای انقلابی تاکید شد.

نماینده مردم ورامین گفت: همچنین در این جلسه در مورد ائتلاف اصولگرایان برای دور دوم انتخابات نیز تاکید شد تا مابقی کرسی‌های مجلس نصیب اصولگرایان شود.

نقوی حسینی در ادامه از جلسه امروز ظهر کمیته 7 نفره ساماندهی اصولگرایان مجلس دهم خبر داد و گفت: این جلسه با حضور تمامی اعضای این کمیته 7 نفره برگزار شده و میهمانی ندارد.

عضو کمیته 7 نفره ساماندهی اصولگرایان مجلس دهم در پایان گفت: جلسه مذکور در ساعت دوازده روز جاری برگزار می شود.

شایان ذکر است؛ در پایان سال 94 اصولگرایان مجلس دهم با دبیرکلی جامعه روحانیت مبارز، کمیته ۷ نفره ای را برای ساماندهی امور اصولگرایان در مجلس دهم تشکیل دادند.

این کمیته موظف به ساماندهی فراکسیون اصولگرایان در مجلس دهم، پیگیری وضعیت نامزدهای اصولگرا در مرحله دوم انتخابات، نامزدهای پیشنهادی اصولگرایان برای هیئت رئیسه و کمیسیون های مجلس دهم است.

گفتنی است؛ حمیدرضا حاج بابایی، احمد سالک، سیدحسین نقوی‌حسینی، احمد امیرآبادی فراهانی، محمدمهدی زاهدی، عبدالرضا مصری و امیرحسین قاضی زاده هاشمی اعضای این کمیته هستند.

باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
نشست همگرایی اصولگرایان