سریال ماه رمضان در شلوغی‌های شب عید + عکس


تهیه‌کننده سریال ماه رمضان شبکه دو از روند تولید این مجموعه که به کارگردانی جواد افشار در حال ساخت است، ابراز رضایت کرد و گفت: تاکنون 10 درصد از تصویربرداری کلی کار به پایان رسیده است و خوشبختانه همه چیز خوب پیش می‌رود.

نعمت‌الله چگینی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا اعلام کرد: اخیرا پورانداخت مهیمن به گروه بازیگران سریال «برادر» اضافه شده و قرار است به‌زودی چندین بازیگر سرشناس دیگر هم به پروژه اضافه شوند. در حال حاضر گروه سازنده در بازار امین‌السلطان مولوی مشغول تصویربرداری هستند و طی 10 روز آینده هم در همین بازار مستقر خواهند بود. به دلیل شلوغی ایام عید و هیجانی که در بازار حاکم است کمی کارمان با سختی پیش می‌رود.

وی سپس خاطرنشان کرد: از 20 اسفند ماه قرار است به لوکیشن‌های دیگری چون کافی‌شاپ،‌ بیمارستان و دادسرا برویم؛ ضمن اینکه طراحان دکور این مجموعه در حال حاضر مشغول دکور زدن لوکیشن دادسرا و بیمارستان در غرب تهران هستند و به‌زودی این لوکیشن‌ها آماده می‌شوند. تدوین و موسیقی کار هم همزمان در حال انجام است. همان‌طور که پیش از این اعلام کرده بودم به احتمال قوی علیرضا قربانی خواننده تیتراژ سریال «برادر» باشد اما قرارداد ما هنوز قطعی بسته نشده است.

تهیه‌کننده سریال «برادر» در پایان با اشاره به موضوع سریال ماه رمضان شبکه دو گفت: با توجه به اینکه موضوع سریال درباره رزق و روزی حلال و با خوراک مردم در ارتباط است، ناخودآگاه اتفاقاتی که می‌افتد مربوط به ماه مبارک رمضان می‌شود و ماه رمضان در داستان ما شکل می‌گیرد. حتی در شب‌های احیا هم پخش سریال قطع نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، حسن پورشیرازی، کامبیز دیرباز، پوریا پورسرخ، لیلا اوتادی، سهیلا رضوی، سوگل طهماسبی، بیوک میرزایی، رضا توکلی، کاوه خداشناس و آشا محرابی از بازیگران سریال «برادر» هستند.

در خلاصه داستان این مجموعه رمضانی آمده است: حاج کاظم پهلوان، مردی خیر و از تجار سرشناس برنج ایران است که با تاکید بر حمایت از تولید ملی فقط در زمینه برنج ایرانی فعالیت می کند او به همراه پسرش مسعود و دخترش مریم که یک روزنامه نگار پرجنب و جوش است برضد واردات قاچاق برنجهای تاریخ گذشته و مسموم به ایران مبارزه می کند .این امر باعث دشمنی دلالان و قاچاقچیان این تجارت با وی شده است. آنها با اغفال ناصر پسر دیگر او وارد تجارت سالم حاج کاظم شده و همین امر باعث ایجاد اتفاقات تازه‌ای می شود که درونمایه قصه این سریال است.

سریال ماه رمضانی برادر

سریال ماه رمضانی برادر

سریال ماه رمضانی برادر

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
ماه مبارک رمضان / شب عید فطر / خوشبخت های عالم