سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تماشا کنید/ نرم افزار Join by joaoapps برای همگام سازی ویندوز ۱۰ با تلفن همراه اندرویدی در استور قرار گرفت


تماشا کنید/ نرم افزار Join by joaoapps برای همگام سازی ویندوز ۱۰ با تلفن همراه اندرویدی در استور قرار گرفتوین فون/ Join by joaoapps عنوان یک نرم افزار بسیار کاربردی است که می تواند به دارندگان PC های دارای ویندوز ۱۰ و تلفن های اندرویدی بسیار کار آمد خواهد بود، این نرم افزار درواقع در حال حاضر وظیفه ی کرتانا را در نشان دادن اعلانات تلفن همای همراه ویندوزی انجام می دهد با کمی تفاوت و امکانات بیشتر، پس اگر از یک تلفن همراه اندرویدی استفاده می کنید حتما این نرم افزار را از استور مایکروسافت دریافت کنید و از امکانات آن استفاده کنید.

نرم افزار Join by joaoapps توسط تیم توسعه دهنده ی joaomgcd به تازگی در استور ویندوز ۱۰ قرار گرفته است و به کاربر این امکان را می دهد تا رایانه ی ویندوز ۱۰ خود را به دستگاه اندرودی متصل کند و تمام اعلانات تلفن همراه اندرودی خود را در بخش اکشن سنتر مشاهده کند، قابلیت این نرم افزار در همین جا خلاصه نمی شود بلکه Join by joaoapps علاوه بر نشان دادن اعلانات به کاربر این امکان را می دهد تا اعلانات دریافت شده از نرم افزار های مختلف همچون واتس آپ و دیگر نرم افزار های پیام رسان را که در اکشن سنتر ظاهر شده اند از رایانه پاسخ دهد و دیگر لزومی به استفاده از تلفن همراه نداشته باشد.

همچنین شما می توانید توسط این نرم افزار از دستگاه ویندوزی خود که به تلفن همراه اندروید شما متصل شده است پیامک ارسال کنید و فایل ها و لینک های مختلف را جا به جا کنید البته توجه داشته باشید که نسخه ی اندرویدی این نرم افزار را باید در دستگاه اندرویدی خود نصب کنید.

ما امیدواریم که به زودی نرم افزار Join by joaoapps برای تلفن های همراه ویندوزی نیز منتشر شود و زودی شاهد آن در استور باشیم. البته کاربرد این نرم افزار فراتر از توضیحاتی بود که اینجا داده شد و به شما عزیزان پیشنهاد می کنم برای شناخت قابلیت های خوب این نرم افزار حتما ویدیوی زیر را مشاهده کنید.

لینک تماشای ویدئو

این نرم افزار هم اکنون در حالت بتا قرار دارد و توسعه دهنده قیمتی معادل ۱.۴۹ دلار برای آن در نظر گرفته است.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: وین فون


ویدیو مرتبط :
۱۰ دلیل برای مهاجرت به ویندوز ۱۰: استور