سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



خرید 130 هزار تن دانه‌ روغنی کشاورزان در سال جاری


علی‌اکبر مهرفرد قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور بازرگانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس گفت: طبق آخرین آمار و گزارش واصله بخش خصوصی در 6 ماه دوم سال جاری، 83 هزار تن دانه‌ روغنی خریداری کرده است.

وی با بیان اینکه هنوز خرید دانه‌های روغنی به پایان نرسیده است، افزود: در 6 ماه نخست امسال در مجموع 83 هزار تن کلزا و گلرنگ خریداری شد.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور بازرگانی تصریح کرد: در نیمه اول سال جاری نیز در مجموع 46 هزار تن کلزا و حدود 4 هزار تن گلرنگ از کشاورزان خریداری شد.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور بازرگانی گفت: در 6 ماه اول سال کار برداشت کلزا و گلرنگ و در نیمه دوم سال برداشت سویا و آفتاب‌گردان انجام می‌شود.

وی در مورد مشکلات کشاورزان برای فروش محصول تولیدی‌شان به بخش خصوصی گفت: به هرحال در هر کاری مشکلاتی وجود دارد، اما در مجموع مشکل عمده‌ای برای فروش دانه‌های روغنی وجود نداشت و بخش خصوصی در حال خرید است.

انتهای پیام/ب

http://fna.ir/9HSRES


ویدیو مرتبط :
خبر خوش مجری طرح دانه های روغنی کشور به کشاورزان