سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



لیست محصولات سامسونگ که در سه ماهه نخست 2016 اندروید مارشملو را دریافت می کنند


لیست محصولات سامسونگ که در سه ماهه نخست 2016 اندروید مارشملو را دریافت می کنند

سامسونگ مصمم است که تلفن هوشمند گلکسی اس 7 خود را همراه با اندروید مارشملو در جریان نمایشگاه MWC رونمایی کند اما روشن است که این غول کره ای، محصولات قدیمی اش را هم از یاد نبرده و حتی در نظر دارد نسخه جدید اندروید را برای نسل های قدیمی تلفن های هوشمند تولیدی خود ارائه نماید.

دیجیاتو/ سامسونگ مصمم است که تلفن هوشمند گلکسی اس 7 خود را همراه با اندروید مارشملو در جریان نمایشگاه MWC رونمایی کند اما روشن است که این غول کره ای، محصولات قدیمی اش را هم از یاد نبرده و حتی در نظر دارد نسخه جدید اندروید را برای نسل های قدیمی تلفن های هوشمند تولیدی خود ارائه نماید.

مشخص شده که این شرکت مستقر در کره جنوبی، در حال آماده سازی آپدیتی برای تعداد زیادی از دستگاه های پیشرفته تولیدی اش است. سایت SamsungViet اخیرا جدول زمانی مربوط به ارائه نسخه 6.0 اندروید برای تعدادی از تلفن های هوشمند و همچنین تبلت های سامسونگ را منتشر کرده که در آن میان می توان نام سه مدل مختلف از موبایل گلکسی اس 6 و سری های مختلف گلکسی نوت را مشاهده نمود.

براساس خبری که در این نشریه منتشر شده، 12 مدل مختلف از موبایل های سامسونگ آپدیت اندروید 6.0 را در سه ماهه نخست سال 2016 دریافت می کنند که در این میان می توان نام گلکسی نوت 5، نوت 4، Note 4 Duos، نوت اج، اس 6 اج پلاس، اس 6 اج، اس 6، S6 Duos، Galaxy S5، S5 Neo و Galaxy S5 LTE-A را مشاهده می شود.

در این گزارش همچنین گفته شده که دستگاه های دیگری نظیر گلکسی آلفا، گلکسی تب A، گلکسی تب S2 8.0 و گلکسی تب S2 9.7 نیز این نسخه از اندروید را در جریان سه ماهه دوم سال 2016 دریافت خواهند کرد.

اما در نظر داشته باشید که چون سامسونگ هنوز این اطلاعات را تایید نکرده بهتر است اندکی با دیده تردید به این لیست نگریسته شود.

برای دیدن این لیست می توانید به بخش تصاویر این خبر مراجعه نمایید.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
افت سود عملیاتی سامسونگ در سه ماهه اول سال ۲۰۱۵