سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کیت توسعه نرم افزاری اندروید پوشیدنی از API 23 ویژه اندروید مارشملو پشتیبانی می کند؛ چه قابلیت های جدیدی در راه است؟


کیت توسعه نرم افزاری اندروید پوشیدنی از API 23 ویژه اندروید مارشملو پشتیبانی می کند؛ چه قابلیت های جدیدی در راه است؟

معمولاً پلتفرم اندروید پوشیدنی و کیت توسعه ی نرم افزاری آن به صورت دوره ای به روز رسانی می شوند تا قابلیت ها و امکانات بیشتری را در اختیار کاربران خود قرار دهند. در زمان حاضر بیشتر ساعت های هوشمند مبتنی بر این پلتفرم از API نسخه ۲۲ پشتیبانی به عمل می آورند، اما ظاهراً ساعت جدید ال جی موسوم به Urbane نسل دوم LTE دارای API نسخه ۲۳ بوده که سبب می شود این دستگاه با ابزارهای مبتنی بر اندروید مارشملو تعامل بهتر و کامل تری داشته و البته امکانات بیشتر و به روز تری را در اختیار استفاده کنندگانش بگذارد.

طی ماه های پیش رو سایر اسمارت واچ های اندرویدی نیز به صورت OTA به روز رسانی و به همین API مجهز خواهند شد تا به بهترین شکل ممکن از اندروید مارشملو و قابلیت های تازه اش بهره مند گردند، اما این به روز رسانی سبب می شود چه ویژگی های جدیدی در دسترس داشته باشیم؟

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

یکی از عمده ترین تغییرات در اندروید مارشملو باز می گشت به اجازه های سطوح دسترسی اپلیکیشن ها؛ در این نسخه از اندروید کاربران می توانستند برخی از دسترسی ها را از اپ های مختلف گرفته و هر زمان که می خواستند دوباره آنها را فعال کنند. این سیستمِ اجازه ی سطوح دسترسی به زودی در اندروید پوشیدنی هم قابل استفاده خواهد بود.

در حالیکه اولین ساعت های “اندروید Wear” همگی دارای صفحه نمایشی مربعی یا مستطیلی بودند رفته رفته شاهد ظهور مدل هایی بودیم که از نمایشگر گرد بهره می بردند و به نظر می آید در آینده نیز این دسته از ساعت ها بیشتر و بیشتر به بازار عرضه خواهند شد. لذا API 23 کار توسعه ی اپ ها را برای اینکه روی هر دو نوع صفحه نمایش به خوبی نشان داده شوند ساده تر کرده و در مجموع کار برنامه نویسان نیز بسیار آسان تر از قبل شده.

کالبد شکافی محصولاتی مانند هوآوی واچ و یا ذن واچ ۲ ایسوس مشخص کرد که هر دوی آنها به یک اسپیکر مجتمع مجهز هستند. در API 23 از این قطعه پشتیبانی به عمل آمده و بنابراین از این به بعد توسعه دهندگان می توانند ویژگی های صوتی را به اپ های خود بیافزایند. (این امکان هم اکنون در ساعت Urbane نسل دوم ال جی که اسپیکر دارد در دسترس است).

ناگفته نماند API جدید از تراشه های x86 اینتل هم پشتیبانی می کند، نمونه ای از این چیپست ها در ساعت TAG Heuer به کار رفته و می توانیم در آینده منتظر محصولات دیگری با تراشه های مورد اشاره نیز باشیم.

البته از آنجایی که API 22‌ هنوز به شکل گسترده مورد استفاده قرار دارد بد نیست توسعه دهندگان باز هم اپهای خود را با پشتیبانی از این API و API 23 راهی بازار کنند، زیرا کماکان تاریخ دقیقی برای اینکه چه زمان دیگر نیازی نیست از نسخه ۲۲ پشتیبانی به عمل نیاید مطرح نگشته.

برچسب‌ها:اخبار تکنولوژیاندرویداندروید پوشیدنیتکنولوٰژیگوگل

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
بررسی تخصصی اندروید مارشملو ( اندروید 6 )