شهرام ناظري با مستند «سماع سوختن» به «سينماحقيقت» مي‌آيد


شهرام ناظري با مستند «سماع سوختن» به «سينماحقيقت» مي‌آيد

سينماپرس/ شهرام ناظري شواليه‌ي آواز ايران با مستند «سماع سوختن» به کارگرداني «آرش سنجابي» به نهمين دوره جشنواره بين‌المللي سينماحقيقت خواهد آمد.
اين فيلم که توليد سال 1394 است و توسط «سعيد اردهالي» در «نشر اختران» تهيه شده، مستندي درباره‌ي استاد شهرام ناظري است که در آن، گروه فيلمساز اين هنرمند را در سفر به قونيه همراهي مي‌کنند...

عوامل توليد فيلم مستند «سماع سوختن» به اين شرح هستند: پژوهشگر و کارگردان: آرش سنجابي، تصويربردار و صدابردار: علي رضواني، صداگذار و تدوينگر: ماني قدرتنما، دستيار کارگردان: عليرضا ميرزا، عکاس: الهه قاسم‌زاده، تهيه‌کننده: سعيد اردهالي، تهيه شده در: نشر اختران

سنجابي متولد سال 1359 در کرمانشاه و داراي مدرک دکتراي رياضي است و در پرونده فيلمسازي‌اش، ساخت فيلم‌هايي چون: بگذاريد ميترا بخوابد، پارميدا، کام ماهي، آن آواز غمناک، سخت مثل آب، از کوچه تا کن، سيمين نيماي غزل، نام تمام مردگان يحياست و... به چشم مي‌خورد.

لازم به ذکر است که نمايش فيلم مستند «سماع سوختن» در جشنواره سينماحقيقت، منوط به آراي هيات انتخاب بخش مسابقه ملي است که تا پايان آبان ماه اعلام خواهد شد.

مرکز گسترش سينماي مستند و تجربي سازمان امور سينمايي کشور، نهمين دوره جشنواره بين‌المللي فيلم مستند ايران «سينماحقيقت» را طي روزهاي 22 تا 28 آذرماه 1394 و با شعار «حقيقت بهترين راهنماست» که از فرمايشات حضرت علي(ع) است، در سينما فلسطين و سينما سپيده شهر تهران برگزار خواهد کرد.


ویدیو مرتبط :
09- آهنگ سماع سماع (بی کلام) - محمدرضا برزگر