ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



جودو با شکست خجسته شانس سهمیه چهارم را از دست داد


جودو با شکست خجسته شانس سهمیه چهارم را از دست دادفارس/ با شکست علیرضا خجسته نماینده وزن 66 کیلوگرم کشورمان تیم ملی ایران شانس کسب چهارمین سهمیه را از دست داد.
مسابقات گراند اسلم آذربایجان صبح امروز جمعه 17 اردیبهشت ماه با حضور 449 جودوکار از 76 کشور در شهر باکو آغاز شده است.
در نخستین روز از این مسابقات جودوکاران دو وزن 60- و 66- کیلوگرم بخش مردان به روی تاتامی رفتند که علیرضا خجسته در وزن 66- کیلوگرم دور دوم با شکست برابر رقیب استرالیایی خود از دور رقابت‌ها کنار رفت. با این شکستی که خجسته مقابل نماینده استرالیا داشت تیم ملی جودوی ایران شانس کسب چهارمین سهمیه المپیک را از دست داد.
فردا شنبه در دومین روز این رقابت‌ها سعید ملایی در وزن 81- کیلوگرم در گروه C دور نخست "زیا نمازوف" از آذربایجان را پیش رو دارد.
ملایی در صورت برتری باید با "ایون کوچلان" نفر 26 رنکنیگ و دارنده چهار مدال طلا و برنز قاره اقیانوسیه دیدار کند. در این وزن 42 جودوکار وزن‌کشی کرده اند.

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
مداحی بسیار زیبای کمرم وای شکست،دست عباس شکست