سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معاون حزب الله: انتفاضه فلسطینیان لرزه بر اندام صهیونیست‌ها انداخت


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیر کل حزب الله لبنان گفت: مقاومت محوری است که نیروهای مؤمن به آزادی فلسطین و مخالفان اشغالگری، در اطراف آن جمع شده‌اند.

به گزارش شبکه العالم، شیخ نعیم قاسم در مراسم استقبال از هیات وکلا و فعالان اردنی خاطر نشان کرد که در سوریه دستاوردهای خوبی در مبارزه با تکفیری‌ها در مناطق گوناگون به دست آمده و در عراق هم رمادی از سیطره تروریست‌ها آزاد شده است. از سوی دیگر ایران نیز موفق شده است که از طریق توافق هسته‌ای، از شر تحریم‌ها خلاص شود.

وی افزود: لبنان رژیم صهیونیستی را با توان رزمی خود عقب رانده و فلسطینی‌ها با انتفاضه لرزه بر اندام صهیونیست‌ها انداخته‌اند و ملت یمن نیز با مقاومت خود، ماشین کشتار و تخریب سعودی‌ها را از کار انداخته‌اند.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد، با وجود پیچیدگی‌های بحرانی که در گوشه و کنار منطقه رخنه کرده ما در برابر تحمل خسارت‌ها و مقابله با دشمنان قوی و متحد هستیم.

شیخ نعیم قاسم با اشاره به کندی روند راه حل‌ها در منطقه، بر ادامه صبر و مقاومت تا زمان پیروزی کامل تاکید کرد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/SQ2A3I


ویدیو مرتبط :
موشکی که لرزه بر اندام صهیونیست ها انداخت: سومار