ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



گل‌آرا: داوری در فینال تحت تاثیر تماشاگران بود/ به خاطر یک ویروس جدید باختم


به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات بوکس قهرمانی کشور از روز جمعه با حضور 210 بوکسور از سراسر کشور آغاز شده بود، روزگذشته(سه شنبه) با شناخت نفرات و تیم‌های برتر در سالن 3 هزار نفری مجموعه ورزشی ولایت ارومیه به پایان رسید.

فروتن گل‌آرا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ در مورد مسابقات بوکس قهرمانی کشور، اظهار داشت: 5 روز قبل از آغاز مسابقات قهرمانی کشور یک ویروس جدیدی وارد بدنم شد که به همین دلیل بیمار شدم و شرایط خوبی برای حضور در این رقابت‌ها را نداشتم. حتی مسئولان هیأت استان نیز اجازه نمی‌دادند به خاطر شرایطی که دارم در این مسابقات شرکت کنم، اما مسئولان فدراسیون اعلام کرده بودند که شرط حضور در اردوی تیم ملی شرکت کردن در مسابقات قهرمانی کشور است به همین دلیل در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کردم.

وی در ادامه افزود: در این رقابت‌ها به خوبی توانستم نفرات اول و دوم بوکس ایران را شکست دهم، اما در طول این مبارزات واقعا شرایط بسیار بدی را داشتم. به خاطر بیماری که در حال حاضر نیز دچار آن هستم با آن وضعیت مبارزه کردم. در فینال بازی را واگذار کردم، اما به دلیل کسب عنوان نایب قهرمانی در این رقابت‌ها به اردوی تیم ملی دعوت شدم.

گل‌آرا در مورد ناداوری که در فینال این رقابت‌ها رخ داده است، اظهار داشت: همه حاضرین در سالن مسابقات شاهد بودند که در فینال داوری اصلا شرایط خوبی نداشت و متاسفانه داور تحت تأثیر حاضرین در سالن مسابقات قرار گرفته بود و ناداوری کاملا مشهود بود. در پایان 2 بر یک بازی را به هادی ماکویی واگذار کردم. به هر حال به خاطر شرایط جسمانی که داشتم در فینال مبارزه کردم و بازی را واگذار کردم. در حال حاضر هم حال و روز خوبی ندارم و به همین دلیل همچنان در ارومیه هستم تا پس از بهبودی به تهران بازگردم.

انتهای پیام/م


ویدیو مرتبط :
اشتباهات داوری بازی فرش آرا- تاسیسات 93