سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



متلاشی شدن شبکه پنج نفره تهیه و توزیع مواد مخدر در ارومیه


سرهنگ کریم اکبری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت شبکه تهیه و توزیع مواد مخدر در ارومیه، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر موضوع را با سرعت و حساسیت در دستور کار خود قرار دادند.
وی اضافه کرد: پس از بررسی های کارشناسی، مخفی گاه این شبکه توسط ماموران شناسایی و بلافاصله با دریافت دستور قضایی مورد بازرسی ویژه قرار گرفت.
وی اظهار کرد: در بازرسی از مخفیگاه این شبکه تهیه و توزیع مواد مخدر، یک کیلو و 620 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این محل همچنین پنج نفر اعضای این باند را دستگیر کردند.
سرهنگ اکبری گفت: بازجویی از این افراد در راستای شناسایی دیگر افراد احتمالی شبکه ادامه دارد.
آذربایجان غربی یکی از استان های در مسیر ترانزیت مواد مخدر در کشور به شمار می رود و سالانه هزاران کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف و دهها شبکه منهدم می شود.
8137/2093/1772

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دستگیری باند توزیع مواد مخدر