ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



محرومیت یک جلسه‌ای مربی استقلال و توبیخ رحمتی/ نصرتی محروم شد


به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در دیدار دو تیم نفت تهران و استقلال از هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر، از سوی حسین ترابپور، مربی تیم استقلال تخلفاتی مبنی بر اهانت به داوری که سبب ایجاد تشنج در ورزشگاه پس از پایان بازی شد، رخ داد. وی طبق بند 4 ماده 66 آیین‌نامه انضباطی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین تیم استقلال به دلیل فحاشی تماشاگرانش به تیم داوری، به پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

محرومیت برای نصرتی و توبیخ برای رحمتیدر دیدار تیم‌های استقلال و گسترش فولاد تبریز در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر از سوی محمد نصرتی، بازیکن گسترش فولاد تخلفاتی مبنی بر رفتار غیرورزشی با دروازه‌بان تیم مقابل صورت گرفت که منجر به اخراجش شد. کمیته انضباطی طبق بند 4 ماده 65 آیین‌نامه انضباطی وی را به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

سیدمهدی رحمتی، دروازه‌بان تیم استقلال هم به دلیل رفتار غیرورزشی با بازیکن تیم مقابل که منجر به اخذ کارت از سوی داور بازی شد، طبق ماده 63 آیین‌نامه انضباطی به تذکر کتبی محکوم شد.

تیم استقلال هم به دلیل پرتاب نارنجک از سوی تماشاگرانش به داخل زمین باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
زن مربی جامعه و محروم از رافت فرهنگی