سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تمام سلام: دخالت‌های ایران در جهان عرب ریشه اختلافات تهران-ریاض است


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از ال.بی.سی، تمام سلام نخست وزیر لبنان در سخنانی در نشست داووس سوئیس گفت: دخالت‌های ایران در مسائل کشورهای عربی طی سالیان متمادی که منجر به پیچیده‌تر شدن اوضاع شده، ریشه اصلی تقابل میان تهران-ریاض است.

وی در نشستی که با حضور حیدر العبادی نخست وزیر عراق بود، این سخنان را مطرح کرد و افزود: روسیه و آمریکا باید تلاش‌های بیشتری برای رسیدن به راه حل سیاسی در بحران های خاورمیانه انجام دهند.

تمام سلام در ادامه از تشدید مشکلات فرقه‌گرایانه در منطقه میان مسلمانان و مسیحیان و همچنین شیعه و سنی ابراز نگرانی کرد و اظهار داشت: امیدواریم سریع‌تر این مشکلات حل شود و منطقه در آرامش زندگی کنند.

نخست وزیر لبنان خواستار حمایت از اسلوب میانه‌روی در منطقه و مبارزه با تروریسم شد و ابراز داشت که کلید حل مشکلات منطقه حل مسالمت آمیز مسئله فلسطین و اعطای حقوق مشروع مردم این کشور است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/CQN0KE


ویدیو مرتبط :
اختلافات زناشویی برآمده از دخالت والدین