ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



جواد محجوب به مدال برنز مسابقات جودوی قزاقستان دست یافت


به گزارش ایرنا، این تورنمنت که آخرین رقابت دارای امتیاز رنکینگ فدراسیون جهانی به منظور کسب سهمیه المپیک 2016 محسوب می شود از روز جمعه با حضور جودوکاران 83 کشور در شهر آلماتی قزاقستان آغاز شد.
امروز (یکشنبه) جواد محجوب در وزن منهای 100 کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست توانست مقابل «جاسون کاستر» از نیوزیلند به برتری دست یابد و سپس مقابل «رافائل بوزاکارینی» از برزیل شکست خورد و به گروه بازنده ها رفت.
وی توانست با غلبه بر «انیس بن خالد» از تونس در گروه بازنده ها خود را به دیدار رده بندی برساند.
محجوب در دیدار رده بندی به مصاف «میکلوس کرجینس» از مجارستان رفت و با ضربه فنی به برتری دست یافت تا مدال برنز را از آن خود کند.
علیرضا خجسته و سعید ملایی دیگر جودوکاران ایران در این مسابقات بودند که با قبول شکست برابر حریفان از گردونه مسابقات کنار رفتند.
ورزشی**3783** 1701

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
پیروزی قادریان مقابل قزاقستان (کسب مدال برنز ۸۰کیلوگرم)