سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



دختران مجرد بخوانند


دختران مجرد بخوانندباشگاه خبرنگاران/ گاهی دخترانی که حتی خواستگار نیز داشته به دلیل عدم رعایت برخی نکات قادر به ازدواج نیستند.

محمود بیات روانشناس عمومی اظهار داشت: برخی دختران در انتخاب خواستگار خود سخت گیری و وسواس خاصی داشته و در این میان گاهی رفتارهای غلط موجب شده تا فرصت‌های مناسب را از دست بدهند.

وی در ادامه گفت: مقایسه ملاک‌ها و شرایط خود با دیگران و به نوعی چشم و هم چشمی با دوستان و همچنین تجارب خود از افراد و به دیگران تصمیم داده و به عبارتی دیگر عده‌ای از دختران سعی دارند دور تمام خصوصیات رفتاری یک فرد نابهنجار در زندگی خود خطی کشیده و در مواجه با هر یک از این ویژگی‌ها در فرد دیگر، نگاهی غیر اصولی به او داشته باشند.

بیات افزود: جسارت در برخورد با خواستگار نیز بسیار مهم بوده زیرا عده‌ای از دختران پس از آمدن خواستگار با وجود شرایط مناسب به دلیل بهانه‌های غیر منطقی حاضر به گفت‌و گو یا برقرای ادامه روند خواستگاری نبوده و گاهی نیز دیدی به صورت آرمان‌گرایانه به طرف مقابل داشته و انتظار دارند که او هیچ ایرادی نداشته باشد.

این روانشناس در پایان خاطرنشان کرد: غرق شدن در کار و یا تحصیل یکی دیگر از عوامل به تاخیر افتادن ازدواج در دختران بوده و نیز بدبینی به طرف مقابل به دلیل آگاهی از تجارب گذشته خود و یا دیگران، باعث ایجاد شک و بدبینی نسبت به مردان در آن ها می‌شود.




با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
خرید انلاین کتاب دختران بخوانند- کتاب دختران بخوانند