سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آرزوي حاج صادق آهنگران


تسنيم/ حاج صادق آهنگران، نغمه سراي دوران هشت دفاع مقدس گفت: اميدوارم که عاقبت ما به شهادت ختم شود.

حاج صادق آهنگران، نغمه سراي دوران هشت دفاع مقدس، با حضور در گلزار شهداي اهواز بر مزار شهيد حميدرضا فاطمي‌اطهر (حميد ممبيني)، از شهداي مدافع حرم خوزستان حاضر شد و به اين شهيد والامقام اداي احترام کرد.

در اين آيين که حاج احمد خلف‌زاده، از مداحان خوزستاني نيز حضور داشت، آهنگران براي دقايقي در کنار مزار شهيد نشست و زير لب با اين مدافع حرم نجوا کرد و سپس در سخنان کوتاهي گفت: به اينجا آمديم تا از خود شهيد حميدرضا فاطمي‌اطهر شفاعت بخواهيم.
وي افزود: از شهيد فاطمي اطهر مي‌خواهم که ما را شفاعت کند تا همين‌طوري نمي‌رويم و چشم از جهان فرو نبريم و عاقبت عمر ما به شهادت ختم شود.

شهيد حميدرضا فاطمي‌اطهر (حميد ممبيني)، از شهداي مدافع حرم خوزستان در سال 1356 در اهواز ديده به جهان گشود و در روزهاي نخست محرم امسال در دفاع از حرم حضرت زينب کبري (س) و حضرت رقيه (س) در سوريه به شهادت رسيد.

پيکر مطهر شهيد فاطمي‌اطهر پس از انتقال به اهواز در صبح روز سه‌شنبه 12 آبان ماه سال 1394 از حسينيه عاشقان ثارالله اهواز به سمت چهارراه سلمان فارسي تشييع شد و سپس در کنار مزار شهيد فرزاد دره‌اهوازي در قطعه 2 گلزار شهداي اهواز آرام گرفت.

از شهيد حميدرضا فاطمي‌اطهر (حميد ممبيني)، 2 فرزند پسر به نام‌هاي محمدمهدي و محمدحسين و يک دختر به يادگار مانده است.
با کانال تلگرامي آخرين خبر همراه شويد telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
چشم به راه / حاج صادق آهنگران