علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



شرایط دست چپم رو به بهبود است/ آلبوم با خواننده بی‌خواننده شد


اردوان کامکار که چندی پیش با وجود مشکل از ناحیه دست چپ کنسرت پر مخاطبی را در چارچوب جشنواره موسیقی فجر اجرا کرد به خبرنگار مهر گفت: به دلیل مشکلی که در کنسرت تکنوازی ام برای دست چپم به وجود آمد نتوانستم آن طور که دلم می خواهد برنامه خوبی را تقدیم علاقه مندان کنم، اما خوشبختانه هم اکنون وضعیت خوبی دارم و مشکل دستم تا حد زیادی مرتفع شده است.

وی ادامه داد: در جشنواره موسیقی فجر امسال تراکم کاری من بالا بود و به همین دلیل تا حد زیادی از دغدغه و علاقه اصلی ام که آموزش است دور شده بودم، اما حالا که جشنواره به پایان رسیده چند روزی است که به آموزشگاه می‌روم و تدریس را آغاز کرده ام ضمن اینکه در هفته یک بار هم افتخار دارم در حوزه دانشگاه فعالیت هایی را انجام دهم که این محیط برایم لذت بخش و جذاب است.

این نوازنده صاحب نام سنتور با اشاره به تازه ترین فعالیت های موسیقایی خود گفت: چندی قبل قرار بود آلبومی با همراهی ساز سنتور و سازهای کوبه‌ای با همکاری یک خواننده مطرح منتشر کنم اما به دلیل اینکه این خواننده وارد تولید یک سری کارهایی شده که در سطح کیفی آثار قبلی وی نیست از انتشار آن آلبوم در قالب قبلی پشیمان شدم و تصمیم گرفتم آلبوم را بدون خواننده منتشر کنم. اتفاقا در همان مراسم اختتامیه جشنواره موسیقی فجر با همایون نصیری ملاقاتی داشتم و بنا بر این شد که هر چه زودتر کارهای نهایی آلبوم را بدون خواننده انجام داده و آن را در بازار موسیقی منتشر کنیم.


ویدیو مرتبط :
خواننده ازاری ( خوانندگی در هر شرایط )