سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آیت الله نوری همدانی: ایمان به خدا گزینه روی میز ما در مقابل دشمنان است


آیت الله نوری همدانی: ایمان به خدا گزینه روی میز ما در مقابل دشمنان است

باشگاه خبرنگاران/ آیت الله نوری همدانی گفت: ایمان به خدا گزینه روی میز ما در مقابله با دشمنان است.

آیت الله نوری همدانی امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، تصریح کرد: مردم ما در برابر گزینه های روی میز دشمن ،گزینه ای دارند که دشمن از آن محروم است و آن هم ایمان به خداست.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه ایمان به خدا از هر گزینه دیگری در جنگ نظامی برتر و بالاتر است گفت: شوق به شهادت وروحیه جهادی گزینه ای است که دشمنان امروز باوجود داشتن گزینه های مختلف و ادوات جنگی پیشرفته تر از آن محروم بوده و به همین دلیل از جوانان سلحشور شهادت طلب ما می ترسند.

وی افزود:هر چند امروز ما باید در کنار تقویت ایمان، به انواع سلاح های پیشرفته نظامی مجهز شویم اما آنچه ترس از رویارویی با ارتش و سپاه ایران را در دل دشمنان مضاعف می کند گزینه ایمان به خداست که بر صفحه دل های نیرو های ما است.


ویدیو مرتبط :
شعاردهی آیت الله حسین نوری همدانی بر ضد دشمنان رهبر