کارخانه شمش طلای ساریگونی، پایه‌ای برای پیشرفت کردستان


مدیرعامل شرکت معدنی زرکوه، تجربه این شرکت و پرسنل آن را پایه‌ای برای پیشرفت استان در پروژه‌های صنعتی و معدنی دانست و اظهار امیدواری کرد افتتاح این طرح موجب رونق اقتصادی استان شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کردستان، «گل میرا کاسیلوا»، دیروز(15 بهمن‌ماه) در مراسم افتتاح کارخانه شمش طلای قروه، با تقدیر از مسئولان ایرانی برای فراهم کردن زمینه سرمایه‌گذاری خارجی‌ها در کردستان، اظهار امیدواری کرد این پروژه راهی برای آغاز و ادامه سرمایه‌گذاری در استان باشد.

وی افزود: این شرکت ابتدا تنها با 20 نیرو شروع به کار کرد و هم‌اکنون 187 ایرانی، 296 نفر قزاقی و با احتساب پیمانکاران، 400 نفر به‌طور مداوم در این شرکت مشغول به کار هستند.

مدیرعامل شرکت معدنی زرکوه گفت: افزایش تعداد پرسنل و نیروهای این شرکت نشان‌دهنده تمایل شرکت برای گسترش و پیشرفت شرکت و فعالیت‌های آن است.

وی تجربه این شرکت و پرسنل آن را پایه‌ای برای پیشرفت استان در پروژه‌های صنعتی و معدنی دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم افتتاح این طرح موجب رونق اقتصادی استان شود.

به گزارش ایسنا، معدن و کارخانه استحصال شمش طلای ساریگونی قروه، امروز با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در کردستان به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
افتتاح کارخانه شمش منیزیم