سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شکست سنگین تیم فوتسال یاسین پیشرو قم مقابل گیتی پسند اصفهان


به گزارش ایرنا، در این مسابقه که عصر سه شنبه در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم برگزار شد، تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان موفق شد با نتیجه 6 بر 5 از سد تیم فوتسال یاسین پیش رو قم عبور و سه امتیاز این مسابقه را از آن خود کند.
تیم گیتی پسند اصفهان از ابتدا بازی را به صورت تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه سوم بازی سعید تقی زاده بازیکن قمی این تیم موفق شد با یک ضربه فنی دروازه تیم یاسین پیشرو قم را باز کند، در دقیقه ششم بازی نیز محمد حسین کوهستانی گل تساوی را برای یاسین پیشرو قم به ثمر رساند.
تیم قم بعد از تساوی به فشار خود روی تیم گیتی پسند افزود و در دقیقه 9 نیز مسلم اولاد قباد گل دوم را برای تیم یاسین پیشرو به ثمر رساند و تیم قم یک گل جلو افتاد.
تیم گیتی پسند اصفهان دوباره حمله های خود را روی دروازه تیم یاسین پیشرو قم شدت بخشید و در دقیقه 14 سعید تقی زاده بار دیگر برای این تیم گلزنی کرد و بازی را به تساوی کشاند.
تیم یاسین پیشرو قم نیز برای پیروزی در نیمه اول فشار زیادی را روی دروازه تیم گیتی پسند انجام داد و در ثانیه های پایانی نیمه اول با گل مسلم اولاد قباد توانست با نتیجه 3 بر 2 با پیروزی به رختکن برود.
در نیمه دوم نیز تیم گیتی پسند اصفهان بازی را به صورت تهاجمی آغاز کرد ولی در دقیقه ششم نیمه دوم محمد حسین کوهستانی برای یاسین پیشرو گلزنی و حساب کار را 4بر 2 کرد.
تیم گیتی پسند با تعویض چند بازیکن خود توانست میانه میدان را در اختیار بگیرد و با استفاده از ضعف دفاعی تیم یاسین پیشرو قم در دقیقه 8 و 9 نیمه دوم دو گل را توسط علی قادری و احمد اسماعیل پور به ثمر رساند و بازی را به تساوی کشاند.
در دقیقه 10 نیمه دوم بازی به اوج خود رسید و محمد حسین کوهستانی گل پنجم را برای تیم یاسین پیشرو قم به ثمر رساند و از تیم حریف با اختلاف یک گل جلو افتاد، ولی در دقیقه 14 نیمه دوم سعید تقی زاده با یک حرکت تکنیکی دیگر بازی را دوباره به تساوی رساند.
در دقیقه 16 بازی نیز مجتبی مریدی بازیکن تیم گیتی پسند اصفهان با یک حرکت تکنیکی موفق شد ششم و پیروزی بخش این مسابقه را به ثمر برساند.
بنابراین، در این بازی محمد حسین کوهستانی سه گل و مسلم اولادقباد دوگل برای تیم یاسین پیشرو قم به ثمر رساندند و برای تیم گیتی پسند اصفهان نیز سعید تقی زاده سه گل و علی قادری، احمد اسماعیل پور و مجتبی مریدی هر کدام یک گل به ثمر رساندند.
تیم فوتسال یاسین پیشروی قم در حال حاضر با 20 بازی و 30 امتیاز در رده ششم قرار دارد.
سید مهدی غیاثی سرمربی تیم فوتسال یاسین پیش رو قم به دلیل اعتراض به داوری از زمین مسابقه اخراج شد.
7401/ 6133/1772

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
حواشی بازی فوتسال یاسین پیشرو 5-6 گیتی پسند