فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



احتمال پخش «سایبری» بعد از سریال «دونگ‌یی»


سعید کمانی تهیه کننده سریال «سایبری» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس درباره زمان پخش این سریال گفت: از ابتدا قرار بر این بود تا سریال «سایبری» در نیمه دوم سال گذشته از شبکه پنج پخش شود،اما بنا به صحبتی که با آقای زین العابدین داشتیم، این اتفاق نیفتاد و پخش‌اش به سال 95 موکول شد.

وی ادامه داد: طبق اعلام قبلی مسئولین سازمان صدا و سیما قرار شد تا بعد از عید زمان مناسبی را برای پخش به ما اختصاص دهند که این زمان قطعا بعد از اتمام پخش سریال «دونگ یی» بود که هنوز این سریال تمام نشده است.

این تهیه کننده در پایان افزود: امیدوارم تا شروع ماه رمضان سریال «سایبری» پخش شود.

گزارش فارس، مینی سریال «سایبری» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی سعید کمالی و ناصر معماریان تهیه و تولید شده است. در این بازیگرانی چون: روح اله کمانی،‌نیلوفر شهیدی،‌سارا منجزی،علی ثانی فر،‌سجاد دیر مینا و ... به ایفای نقش پرداخته‌‎اند.

سایر عوامل عبارتند از: ‌برنامه ریز‌: زهرا محبی، ‌انتخاب بازیگر و بازیگردان: سیامک راشدی، ‌دستیاران کارگردان‌: کیامک فرهنگ و علیرضا رضوانی، ‌منشی صحنه: مرجان شاهوردی، ‌عکاس‌: علیرضا رضوانی، ‌مدیر تصویربرداری: طاهر چگونیان، ‌دستیاران: محمد کومیجانی، مصطفی رهنما، ‌طراح صحنه و لباس: سمیرا شجاعی، ‌دستیاران‌: حامد امانی و ندا محمد خانی، ‌طراح گریم: فرشته گودرزی، ‌اجرا گریم‌: کامیار آشورنیا، ‌صدابردار: علی قاسمی، ‌مدیر تولید‌: علی محمودی، ‌مدیر تدارکات‌: مجتبی بوریاچی.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
سریال کره ای دونگ یی-زخمی شدن دونگ یی