سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مسئول کمیته شهرستان های جمعیت اسلامی توسعه و آزادی استان کرمان منصوب شد


محمدرضا نژاد حیدری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این انتخاب امروز در راستای پیگیری امور شهرستان های این تشکل سیاسی انجام شد.
وی با اشاره به دریافت مجوز تشکیلات سیاسی توسط جمعی از اصلاح طلبان استان در دولت گذشته بیان کرد: به دلائلی این مجوز علیرغم صدور از جانب کمیسیون ماده 10 احزاب و تشکل های سیاسی، از طرف دولت وقت ابلاغ نشد.
وی گفت: پس از استقرار دولت تدبیر و امید و با پیگیری های جدید، وزارت کشور درخواست تغییراتی در تعداد اعضای هیات موسس جمعیت را داشت که این هیات از پنج نفر به 10 نفر افزایش پیدا کرد.
مسئول کمیته ارتباطات جمعیت اسلامی توسعه و آزادی استان کرمان افزود: کمیسیون ماده 10 احزاب در شهریور ماه سال جاری موافقت خود را با تاسیس جمعیت اسلامی توسعه و آزادی استان کرمان اعلام کرد.
وی با بیان اینکه جمعیت فعالیت های خود را با انتخاب هیات اجرایی و دبیرکل آغاز کرد گفت: کنگره و انتخابات شورای مرکزی جمعیت توسعه و آزادی بیست و هفتم آذر ماه برگزار خواهد شد.
نژادحیدری اظهار کرد: احکام رابطان جمعیت اسلامی توسعه و آزادی استان برای برگزاری کنگره و تاسیس دفاتر شهرستان ها هم صادر شده است.
علی شفیعی فرمانداری بم و کوهبنان در دولت اصلاحات و همچنین معاونت شهرداری کرمان و شهرداری زرند را در کارنامه خود دارد.
7437/3028

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
گرد و خاک در شهرستان نرماشیر استان کرمان