سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نجات چوپان جوان از ارتفاعات 150 متری كوه های سنگ كر شهرستان سلسله


عباس ملكشاهی روز یك شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مقارن ساعت 23 شب گذشته در پی تماس جوانی مبنی بر گیر كردن در ارتفاعات كوه های سنگ كر بلافاصله یك اكیپ امداد و نجات متشكل از شش نفر نیرو به محل مذكور اعزام شد.
وی اظهار داشت: این جوان 27 ساله كه مصطفی عزیزی نام دارد و ساكن روستای رومشته از توابع بخش فیروزآباد است برای چرای احشام خود به منطقه مذكور می رود كه به علت سخت گذر بودن كوه های منطقه در لابلای صخره ها گیر می كند.
ملكشاهی تصریح كرد: در یك عملیات امداد و نجات دو ساعته، نیروهای امداد و نجات موفق شدند به وسیله طناب، جوان مذكور را از لابلای صخره ها نجات داده و به پایین منتقل كنند.
رئیس جمعیت هلال احمر سلسله با بیان اینكه خوشبختانه حال چوپان جوان مساعد است خاطرنشان كرد: احشام این چوپان كه در حدود 25 راس هستند به دلیل همراه نداشتن امكانات هنوز در منطقه مذبور به سر می برند.
شهرستان سلسله با 75هزار نفر جمعیت یكی از شهرستانهای استان لرستان است كه مركز آن شهر الشتر است.
این شهرستان از شمال به شهرستان دلفان، از جنوب به شهرستان خرم آباد و از شرق به شهرستان بروجرد محدود است.
7265/6001

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
ارتفاعات غربی البرز كوه جهرم jahrom