ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مدیرعامل باشگاه نفت: تغییر زمان مجمع به سود فوتبال است


منصور قنبرزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص تغییر یك روزه زمان برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال، گفت: یك روز تغییر زمان انتخابات اتفاق مهمی نیست و حتی به نظر من این تغییر به سود مجمع خواهد بود.
وی ادامه داد: در روز 19 اردیبهشت شاهد برگزاری بازی های لیگ برتر خواهیم بود و این مساله كار را برای حضور مدیران در مجمع دشوار خواهد كرد.
مدیرعامل باشگاه نفت تهران در رابطه با صحبت های علی كفاشیان مبنی بر برگزار نكردن مجمع انتخاباتی در صورت تصویب نشدن اساسنامه فدراسیون فوتبال در هیات دولت، گفت: به طور حتم رئیس فدراسیون با مطالعه این حرف را زده و من نمی توانم در این باره اظهار نظر كنم.
وی با اشاره به سه كاندید ریاست فدراسیون فوتبال، اظهار كرد: هر سه كاندید سرمایه های فوتبال ایران هستند و توان اداره فوتبال كشور را دارند. محدودیتی در ثبت نام ها نبوده و باید تصمیم نهایی اعضای مجمع مورد حمایت تمام خانواده فوتبال باشد.
مدیرعامل باشگاه نفت تهران با تقدیر از عملكرد بازیكنانش، گفت: نتیجه های كسب شده ماحصل غیرت بازیكنان است و مطمئن باشند پول آنها دیر یا زود دارد، اما سوخت ندارد و حق و حقوق همه بازیكنان را پر داخت خواهیم كرد.
وی در مورد واگذاری این باشگاه به حسین هدایتی تصریح كرد: از واگذاری باشگاه به هر شخصی بی اطلاع هستم.
قنبرزاده در خصوص از مطرح شدن دوباره حضور منصوریان در استقلال و پیشنهاد قرارداد سه ساله وی به این باشگاه، گفت: مطمئن باشید این شایعات تاثیر منفی روی كار تیم نفت نخواهد گذاشت زیرا بازیكنان ما تجربه بالایی دارند.
وی ادامه داد: مطرح شدن این مسایل به هیچ عنوان حرفه ای نیست و فكر می كنم باید در پایان فصل درباره این مسایل صحبت كرد.
ورزشی **9118**1379

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
گفت و گوی مدیرعامل باشگاه شهرداری در خصوص مدرسه فوتبال