علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



انتشار «سوال­‌ها»ی یک شاعر


به گزارش خبرنگار مهر، این مجموعه شامل ۲ دفتر است که طی سال‌های ۹۱ تا ۹۳ سروده شده است. دفتر اول به نام «سوال‌ها» ۲۴ شعر کوتاه و بلند و دفتر دوم به نام «در ارتباط» که ۳۲ شعر را دربرمی‌گیرد.

محمدعلی حسنلو پیش از این دو کتاب نخست خود را به نام‌­های «یک دقیقه سکوت» و «گنجشکی با حنجره­ زخمی» به صورت الکترونیکی منتشر کرده بود و کتاب سوم را نیز در انتشارات نصیرا به نام «تعمیر با جراحت­‌های اضافه» چاپ کرده است.

در این مجموعه  شاعر تلاش کرده تا با ارائه­ فضاهای نامتعارف و تاریک از دنیای پیرامونش دست به تجارب تازه‌­تری بزند. در جهان زیسته وی مسئله اصلی به‌هم ریختگی نظم و قانون زندگی است که به سادگی توسط زیاده خواهی آدم‌ها در سطوح مختلف نقش می‌گیرد. انگار شاعر هراس خویش را فریاد می‌کشد.

مجموعه شعر «سوال‌ها» در  ۱۲۵ صفحه به قیمت ۹۰۰۰ تومان از سوی انتشارات نصیرا روانه بازار کتاب شده است.


ویدیو مرتبط :
وزارت فرهنگ و انتشار کتابی در تمجید از شاعر ضد دین...