فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



«بادیگارد» گزینه مناسبی برای اکران است/ دو عامل مهم فروش فیلم‌ها در عید از نظر تهیه کننده «دراکولا»


علی سرتیپی مدیرعامل شرکت تولید و پخش فیلمیران در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، درباره فیلم‌هایی که حتمال اکران چه فیلم‌هایی توسط آنها وجود دارد گفت: فیلم سینمایی «بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا، «رسوایی2» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی، «بارکد» به کارگردانی مصطفی کیایی، «لانتوری» به کارگردانی رضا درمیشیان و «ایستاده در غبار» به کارگردانی محمدحسین مهدویان آثاری هستند که احتمال اکران آنها در سال 95، می‌رود.

این تهیه‌کننده درباره اینکه شخصاً فکر می‌کند چه فیلمی در این میان شانس اکران نوروزی را دارد،‌گفت: به نظرم فیلم سینمایی «بادیگارد» می‌تواند گزینه مناسبی باشد البته که مردم نیز از آن استقبال خواهند کرد.

او همچنین در پاسخ به این پرسش که چه آثاری با چه ویژگی‌هایی در اکران نوروز امسال می‌تواند با موفقیت در گیشه روبه‌رو شود، گفت: به نظرم آثاری که کمدی هستند می‌توانند با فروش خوبی در گیشه مواجه شوند به هر حال فضای طنز همواره اگر به درستی پرداخت شود از سوی مردم مورد استقبال قرار می‌گیرد. البته یکی از نکات دیگری که در استقبال مردم از آثاری که در ایام نوروز اکران می‌شود می‌تواند تأثیرگذار باشد میزان مطرح شدن فیلم در جشنواره فیلم فجر در بهمن ماه است. در حقیقت آثاری که در جشنواره فیلم فجر که دو ماه قبل از عید برگزار می‌شود مطرح می‌شوند می‌توانند به فروش خوبی در ایام نوروز در گیشه برسند.

وی درباره اینکه با توجه به آثاری که در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر دیده است، فکر می‌کند در سال 1395، استقبال مخاطبین از فیلم‌ها به چه ترتیب خواهد بود، گفت: قطعاً شاهد استقبال خوبی از مردم در سال 95 نسبت به فیلم‌هایی که اکران می‌شود خواهیم بود. توجه داشته باشید که در بهمن ماه فروش خوبی داشتیم با فیلم‌هایی همچون «کوچه بی‌نام» به کارگردانی هاتف علیمردانی و همچنین در اسفند ماه با استقبال خوبی که مردم از «من سالوادور نیستم» کرده‌اند می‌توان امید داشت در سال آینده نیز شاهد استقبال خوب مخاطبین از فیلم‌های اکران شده باشیم.

انتهای پیام/

http://fna.ir/R5ZVZ1


ویدیو مرتبط :
امام خمینی-آسید علی آقا گزینه مناسبی برای دانشگاه