سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برقراری بیمه تأمین اجتماعی برای 400هزار خانوار کمیته امداد


پرویز فتاح در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، از برقراری بیمه تأمین اجتماعی برای 400هزار خانوار کمیته امداد خبر داد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در خصوص جزئیات این خبر، اظهار کرد: عمده این گروه، زنان سرپرست خانوار و افرادی هستند که به‌نوعی شغل دارند و فعالیتی را انجام می‌دهند. اکثر زنان سرپرست خانوار که با دریافت وام کمیته امداد برای خود اشتغالی ایجاد کرده‌اند در مرحله اول در اولویت بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند و هدف ما تشویق برای توانمندی مددجویان است.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد در سال‌های اخیر در راستای ایجاد شغل به‌ویژه مشاغل خانگی ازجمله نهادهای سرآمد بوده است، افزود: بیمه تأمین اجتماعی برای مددجویان کمیته امداد در واقع ملاکی برای ایجاد اشتغال در کمیته امداد نیز هست و ما تلاش می‌کنیم در سال آینده تعداد 70هزار خانوار دیگر نیز تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار بگیرند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) همچنین گفت: ما می‌خواهیم از اقدامات فوری که اثر مسکّن دارند بپرهیزیم و به‌جای آن درمان طولانی‌مدت داشته باشیم، به‌طور مثال اثر بیمه تأمین اجتماعی ممکن است در حال حاضر منفی باشد اما اثر آن در درازمدت به‌نفع مددجویان است.

انتهای پیام/*


ویدیو مرتبط :
5200 خانوار مددجوی کمیته امداد فاقد مسکن هستند