سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اهتمام اصولگرایان تمرکز بر روی حل مشکلات اقتصادی است/ یک صدایی اصولگرایان مرهون فداکاری نخبگان اصولگرایی بود


به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی که در پایان نشست دبیران حزب سخن می‌گفت، گفت: وجود بیش از 10 اقتصاددان برجسته در فهرست ائتلاف بزرگ اصولگرایان نشان درجه این همت است که واقعاً باید گره‌های اقتصادی را باز کرد و با دولت در حل مشکلات اقتصادی مردم مشارکت نمود.

حبیبی با اشاره به شعار اصولگرایان در انتخابات آینده بیان داشت: معیشت مردم، امنیت و پیشرفت کشور سه مقوله مهم است که باید در آن متمرکز شد. فکر می‌کنم ترکیب فهرست ائتلاف بزرگ اصولگرایان پاسخگوی این سه هدف‌گذاری مهم در شعار اصولگرایان می‌باشد.

وی افزود: از 6 ماه پیش 180 گروه، حزب و شخصیت‌های برجسته اصولگرایی زیر سقف گفتگو بحثهای صمیمیانه‌ای را برای نیازهای مردم در مجلس آینده داشتند که نتیجه این بحث‌ها همین فهرست 30 نفره‌ای است که منتشر شد.

دبیرکل حزب موتلفه با تشکر از شخصیت‌های برجسته اصولگرایی که انصراف داده و برای فهرست مشترک کار تبلیغی و ترویجی می‌کنند، اظهار داشت: طبیعی بود که از میان شخصیت‌های مطرح که 200 نفر بودند ما 30 نفر بیشتر نمی‌توانستیم انتخاب کنیم. انتخاب این 30 نفر به معنای آن نیست که ما بهترین انتخاب را داشته‌ایم و خارج از لیست ما فرد صالح و یا حتی اصلح وجود ندارد.

وی افزود: یک صدایی اصولگرایان در این انتخابات مثال زدنی است و این مرهون فداکاری و ایثار نخبگان جریان اصولگرایی بوده است.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به وجود 25 متخصص دارای درجه دکترا در فهرست اصولگرایان تصریح کرد: در گزینش این افراد نیازهای فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و حقوقی مردم رعایت شده است.

وی افزود: 18 نفر تجربه چندین ساله در مجلس دارند و 12 چهره جدید به فهرست تازگی و طرات داده و 10 نفر هم تجربیات خوبی در حوزه فرهنگ دارند.

حبیبی بیان داشت: در روز 7 اسفند مردم باید در تهران به 46 نفر رأی بدهند 16 نفر از مجلس خبرگان و 30 نفر در مورد مجلس شورای اسلامی طبیعی است انتخاب 46 نفر از میان نزدیک به 1000 نفر نامزد امری دشوار است. به نظر من فهرست ائتلاف بزرگ اصولگرایان و فهرست جامعتین در مورد خبرگان رهبری مطمئن‌ترین فهرست برای رأی‌دهی است.

وی با اشاره به هدایتهای رهبری معظم انقلاب اسلامی در بیانات یک ماهه اخیر گفت: مشارکت حداکثری رعایت حق‌الناس، نحوه درست پیدا کردن افراد اصلح و انتخاب آنها و رمزگشایی از توطئه‌های آمریکا در این انتخابات از مهمترین دغدغه‌های رهبری بوده که باید به آن توجه کنیم.

حبیبی تاکید کرد: حمله به شورای نگهبان به عنوان یکی از ارکان مهم قانون اساسی مسئله ساده‌ای نیست. حمله به شورای نگهبان حمله به اسلامیت و جمهوریت نظام است کسانی که به دنبال حذف اسلامیت و سکولاریزه کردن نظام هستند. بهترین هدف برایشان  حمله به شورای نگهبان است که متأسفانه برخی در داخل با این هدف‌گذاری هم‌ صدایی می‌کنند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به سوزن‌بانی رادیوهای بیگانه به ویژه رادیو بی بی سی خاطر نشان کرد: دشمن می‌خواهد ما مسایل اصلی کشور به ویژه دغدغه‌های اقتصادی مردم را فراموش کنیم. افراد و لیستهایی که مورد علاقه رادیوهای بیگانه و دشمن است، اگر عقلانیت سیاسی داشته باشد باید از دشمن تبری بجویند و از استقلال خود و کشور دفاع کنند و صریحاً اعلام کنند نیازی به حمایت بیگانه ندارند. آنها باید بیگانگان را از مداخله در امور داخلی ایران برحذر دارند.

وی با گله‌مندی از دولت گفت: دو سال و نیم از عمر دولت می‌گذرد کار چندانی برای اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی صورت نگرفته است. رکود، بیکاری و تورم همچنان به عنوان سه بیماری اقتصادی به جان معیشت مردم افتاده است دولت باید چاره‌ای برای حل این مشکلات بکند. اصولگرایان مصمم هستند در مجلس آینده به کمک دولت بیایند تا این مشکلات را بتواند حل کند.

حبیبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیروزی‌های ارتش مقاومت در سوریه اظهار داشت: تروریستها با پیروزی‌های اخیر ارتش مقاومت در سوریه به محاصره کامل در آمده‌اند، آمریکایی‌ها سخت از این موضوع ناراحت هستند و می‌خواهند ترکیه و عربستان را برای مداخله نظامی از طریق جنگ زمینی تشویق کنند.سوریه و عراق قتلگاه تروریستها و در نهایت قتلگاه سربازان ترک و سعودی خواهد شد.

وی افزود: عربستان و ترکیه باید جنگ نیابتی را رها کنند و بیش از این در آوارگی و کشتار دو ملت در دو کشور سوریه و عراق مشارکت نکنند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی خاطر نشان کرد: در یمن همچنان عربستان زیر ضربات فرزندان شجاع مقاومت در ارتش انصارالله هستند. گلوی سعودیها در باب‌المندب در دستان قوی انصارالله است اگر اراده کنند سعودی‌ها را در دهانه باب‌المندب خفه خواهند کرد.

وی در پایان افزود: در عراق ارتش این کشور آماده می‌شود تا موصل را از سلطه تروریستها آزاد کند و احتمالاً تا پایان امسال این کار صورت خواهد گرفت. اگر مقاومت در منطقه درست عمل کند ما در بهار امسال می‌توانیم شاهد از بین رفتن تروریستها در عراق و سوریه باشیم.


انتهای پیام/

http://fna.ir/3IX5VH


ویدیو مرتبط :
نشست همگرایی اصولگرایان