سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فلاحیان: برای برگزاری انتخابات پرشور تلاش کنیم/بی تفاوتی خطرناک است


به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین علی فلاحیان پس از نام نویسی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور افزود: امیدواریم در این انتخابات بتوانیم تا جایی که می توانیم انتخابات پرشور و سالم برگزار شود چرا که نماد حکومت ما حضور مردم در انتخابات است.
وی ادامه داد: ما به عنوان داوطلب انتخابات باید در کنار رسانه ها تلاش کنیم در شرایط فعلی کشور و منطقه که در پیچ های خطرناک قرار داریم انتخاباتی پرشور و سالم برگزار شود.
فلاحیان اضافه کرد: رای مردم هم اعتبار قانونی دارد و هم اعتبار شرعی و اساس نظام و حکومت ما بر قانون، اسلام و تکلیف است.
وزیر اطلاعات دوران سازندگی تصریح کرد: رای دادن امر مقدس، اسلامی و یک تکلیف است و این نیست که رای مردم اعتبار قانونی و شرعی نداشته باشد.
فلاحیان ادامه داد: تاسف می خورم که خیلی ها بی توجه هستند؛ مسلمان خوبی هستند و کشورشان را دوست دارند اما در انتخابات حالت بی تکلیفی می گیرند.
وی با بیان این که با حضور در انتخابات، منتخبان دلگرم تر می شوند و مسئولان دولت و نظام برای خدمت انگیزه های بیشتری پیدا می کنند، اضافه کرد: یکایک ما نقطه های روشنی هستیم که اگر دور هم جمع شویم کشور نورانی و دارای نشاط بیشتر می شود.
فلاحیان ادامه داد: در شرایطی هستیم که امروز جهانیان ما را به عنوان محور ثبات، یک کشور قدرتمند و تاثیرگذار در منطقه و جهان می شناسند که هر چقدر همدلی و همزبانی ملت و دولت بیشتر باشند معلوم می شود که نظام چکیده این ملت است.

**بی تفاوتی خطرناک است
فلاحیان افزود: نظامی قدرتمند است که مسئولان نظام چکیده ملت بوده و ملت آنها را انتخاب کرده و حمایت کنند و بی تفاوتی کار خیلی خطرناکی است.
وی گفت: اصحاب رسانه در مسیر همدلی و همزبانی ملت و دولت گام برمی دارند و امید است انتخابات پرشورتر باشد.
این عضو فعلی مجلس خبرگان اضافه کرد: در این انتخابات امید است بتوانیم تا آنجایی که به عهده ماست تلاش کنیم انتخابات پرشور و با هیجان و سالم برگزار شود چون نماد حکومت ما به عنوان یک حکومت مردمی و اسلامی حضور در انتخابات است.
سیام *6084*9254*1058**1429

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
انتخابات پرشور تائید انقلاب