سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مکالمه تلفنی معاون وزیرخارجه روسیه با یکی از سران معارضان سوری درباره مسائل سوریه


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه روسیه اعلام کرد، «میخائیل بوگدانوف» نماینده ویژه رئیس‌جمهوری روسیه در امور خاورمیانه و آفریقا و معاون وزیرخارجه این کشور روز گذشته در تماسی تلفنی با «راندا کاسیس» یکی از رهبران معارضان سوری گفت‌وگو کرد.

بنا بر گزارش خبرگزاری «تاس»، وزارت خارجه روسیه با اعلام اینکه این تماس تلفنی از جانب طرف سوری پیشنهاد شده بود، تأکید کرد: طرفین در این مکالمه تلفنی بر ضرورت حل بحران سوریه در سریع‌ترین زمان ممکن و نیز آغاز روند صلح میان طرفین سوری تحت قطعنامه 2254 شورای امنیت سازمان ملل تأکید کردند.

بر اساس این گزارش، بوگدانوف همچنین صبح روز گذشته با «حسین امیرعبداللهیان» معاون وزیرخارجه ایران نیز در تماسی تلفنی مسائل مربوط به سوریه را مورد بحث و بررسی قرار داد.

انتهای پیام/.

http://fna.ir/SW1H9K


ویدیو مرتبط :
اعتراض سوری ها به حملات هوایی روسیه به سوریه