مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



پشت پرده سفر ملک سلمان به مصر/ انتشار وهابیت در منطقه


انشار وهابیت در منطقه از مهمترین پیامدهای واگذاری جزایر «التیران» و «الصنافیر» مصر، به دولت عربستان خواهد بود.

به گزارش«شیعه نیوز»، اسناد و منابع امنیتی پشت پرده دیدار «ملک سلمان» پادشاه سعودی و «السیسی» پادشاه مصر را فاش کرد.

پایگاه اطلاع رسانی عراقی «اسکای پرس»، در گزارش خود اعلام کرد: دیدار پنج روزه سلمان با السیسی و اعطای مبالغ مالی چشمگیر به شیخ «الأزهر» حاکی از تقارب فکری و ایدئولوژی بین مکاتب دینی عربستان و مصر است.

این پایگاه خبر رسانی در ادامه اظهار داشت: این همسانی در ایدئولوژی منجر به ترویج و انتشار وهابیت در منطقه خواهد شد.

از سوی دیگر، «ابراهیم عیسی» روزنامه نگار مصری تصریح کرد: پشت پرده فروش دو جزیره «تیران» و الصنافیر» به آل سعود اهداف بزرگی در آینده به دنبال خواهد داشت.

عیسی از واگذاری این دو جزیره مصری به مملکت وهابی آل سعود واکنش نشان داد، و از آن به خریدن سرسپردگی مصر به  آل سعود تعبیر کرد.

ایشان از پیمانی غیر علنی بین مصر و عربستان پرده برداشت که نیروهای مصری را ملزم می کند تا در کنار نیروهای نظامی آل سعود وهابی، در جنگی موسوم به «مبارزه با تروریسم»  علیه عراق و سوریه وارد جنگ شوند.

عیسی در اظهارات خود تأکید داشت که دولت عربستان برای جنگ احتمالی نزدیک در سوریه وعراق، اقدام به مسلح کردن نیروهای نظامی مصری کرده است.

انتهای پیام/750


ویدیو مرتبط :
پشت پرده حوادث منطقه