فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



خبرهایی از 3 سریال پرطرفدار


منتقدان تلویزیونی از فصل دوم فارگو نیز استقبال پرشوری كرده‌اند تا درنهایت امتیاز آن را در سایت متاكریتیك بر اساس 33 نقد نوشته شده به 100/96 برسانند. سایت روتن تومیتو نیز می‌نویسد: "فصل دوم فارگو تمام المان‌هایی كه آن را به یك مجموعه موفق تبدیل كرده در خود دارد و بار دیگر با كاراكترهای جذاب، بدبینی بامزه و فضای عجیب و غریبش تماشاگران را با خود همراه می‌كند."

راك دهه هفتادی، زامبی‌ها و سرمای داكوتای شمالی!

7 فاز: شبكه اچ‌بی‌او پخش یك سریال درام ده اپیزودی را در برنامه‌های آینده خود دارد. "وینیل" سریال تازه این شبكه در همكاری با مارتین اسكورسیزی، میك جگر و ترنس وینتر پخش خواهد شد. بابی كاناوال در نقش ریچی فاینسترا، رییس یك كمپانی ضبط موسیقی در دهه هفتاد میلادی كه سعی در نجات این كمپانی دارد در این سریال به ایفای نقش پرداخته. اولیویا وایلد، ری رومانو، جونو تمپل، جك كویید، مكس كسلا، جیمز جگر و پل بن-ویكتور نیز در این سریال حضور دارند. وینتر گرداننده و دستیار تهیه‌كننده و اسكورسیزی به همراه جگر و گروهی دیگر به عنوان تهیه‌كنندگان این مجموعه حضور دارند. "وینیل" در سال 2016 از سوی شبكه اچ‌بی‌او پخش خواهد شد. رییس كمپانی اچ‌بی‌او مایكل لومباردو درباره این مجموعه گفته است: "موسیقی رولینگ استون ممكن است در این سریال حضور داشته باشد اما نه بیشتر از دیگر موسیقی‌های مشهور آن دوره. پسر میك در این سریال حضور دارد، او در نقش موسیقیدانی جوان بازی می‌كند كه هیچ شباهتی به پدرش ندارد. گروه او هم ارتباطی با رولینگ استون ندارد. همه چیز در دوران و خط سیر متفاوتی می‌گذرد."

مجموعه تلویزیونی "مردگان متحرك" كه این روزها از سوی شبكه ای‌ام‌سی در حال پخش است نیز به دو اپیزود میانی خود نزدیك شده و تماشاگران هوادار این مجموعه در انتظارند تا بالاخره به پاسخ برخی سوالات‌شان برسند. هفته گذشته تقابل نافرجامی میان دریل به همراه تماشاگران با گروه تازه‌ای از نجات‌یافتگان آواره در جنگل اتفاق افتاد كه باعث شد گمان كنیم در دو اپیزود آینده این سریال به خط داستانی جالبی درباره گروه تازه آدم بدها به نام "نجات دهندگان" به رهبری كاراكتر شرور نگان (با بازی جفری دین مورگان) می‌رسیم. اما پیش از آن نجات یافتگان داستان باید با گروه عظیمی از زامبی‌ها روبه‌رو شوند. تئوری‌های مختلفی وجود دارد كه باید برای رسیدن به واقعیت هركدام به تماشای اپیزود بعدی در یكشنبه شب نشست.

در آخر به هیجان‌انگیزترین خبر تلویزیونی این روزها می‌رسیم. پس از نمایش فصل اول سریال "فارگو"، اقتباسی از فیلم برادران كوئن به همین نام از شبكه اف‌ایكس بازیگران هالیوودی زیادی خواستار بازی در فصل دوم این سریال شدند. در نهایت با انتشار لیست بازیگران حاضر در فصل دوم نام‌های قطعی حضار در این مجموعه را شناختیم. پاتریك ویلسون، تد دانسون، جین اسمارت، جسی پلمونز، نیك آفرمن، كریستن دانست، و برد گرت در فصل دوم این سریال نقش‌آفرینی كرده‌اند.

 حال و هوای فیلم كوئن‌ها به خوبی به این سریال تزریق شده و تماشای سكانس‌های كوئن‌وار به طور قطع از بزرگترین لذت‌های این سریال است. منتقدان تلویزیونی از فصل دوم فارگو نیز استقبال پرشوری كرده‌اند تا درنهایت امتیاز آن را در سایت متاكریتیك بر اساس 33 نقد نوشته شده به 100/96 برسانند. سایت روتن تومیتو نیز می‌نویسد: "فصل دوم فارگو تمام المان‌هایی كه آن را به یك مجموعه موفق تبدیل كرده در خود دارد و بار دیگر با كاراكترهای جذاب، بدبینی بامزه و فضای عجیب و غریبش تماشاگران را با خود همراه می‌كند." فصل دوم "فارگو" از 12ام اكتبر شروع به پخش كرده و 14ام دسامبر امسال به پایان خواهد رسید.


ویدیو مرتبط :
خبرهایی از سریال پایتخت چهار