سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



داعش آمریکایی خود را تسلیم پیشمرگه های عراق کرد


یکی از مسئولان نیروهای پیشمرگه در سنجار در شمال غرب استان نینوا، به این آژانس خبری گفته است: صبح دوشنبه در روستای کولات از توابع سنجار یک عضو داعش که شهروند امریکاست خود را به نیروهای پیشمرگه تسلیم کرده است.
منبع مسئول در نیروهای پیشمرگه همچنین اعلام کرد: در بازرسی از عضو امریکایی گروه تروریستی داعش مبلغ هنگفتی دلار و لیره ترکی و سه عدد موبایل کشف شده است.
همزمان هاشم سیته ای یکی از مسئولان نظامی محور کولات، اینکه تروریست امریکایی قصد داشته خود را تسلیم نیروهای پیشمرگه کند، رد کرد و گفت: عضو امریکایی داعش در حالی که قصد داشت به ترکیه و از آنجا به اروپا برود دستگیر شده است.
سیته ای در ادامه افزود: تحقیقات اولیه در مورد عضو امریکایی داعش نشان می دهد این فرد مدت زمان طولانی در شهر موصل بوده و از مسئولان داعش است.
وی همچنین گفت: تروریست امریکایی عضو داعش یک فرد عادی نیست و در بازجویی اولیه مشخص شد وی اطلاعات زیادی در مورد مناطق مختلف شهر موصل و تحرکات تروریست های داعش در این منطقه دارد.
بر اساس اطلاعات حاصله، عضو امریکایی داعش با نام «محمد جمال امین» در ایالت ویرجیینیای امریکا متولد شده است. پدرش اصالتا فلسطینی و مادرش عراقی و اهل موصل می باشد.
شبس*خاورم*4*351*1770*1613

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
جنایات داعش - اعدام گروهبان پیشمرگه توسط داعش در عراق