سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مانور زلزله و ایمنی در مدرس استان سمنان برگزار شد


به گزارش ایرنا ، این مانور با هدف آشنایی دانش آموزان با زلزله و خطرات آن ، کاهش خسارات ناشی از زلزله بوسیله ارتقاء فرهنگ خودامدادی و دگرامدادی، ایجاد و ارتقای مهارت های فردی و جمعی دانش آموزان و واکنش صحیح و سریع در برابر زلزله برگزار شد.
این مانور نمادین در شهر سمنان با حضور استاندار سمنان ، مدیرکل بحران استانداری و مدیرکل آموزش و پرورش و رییس سازمان هلال احمر استان سمنان در مدرسه ابتدایی شهید قزوهی این شهر برگزار شد.
استاندار سمنان در حاشیه این آیین گفت : آموزش صحیح و اصولی یکی از عوامل اصلی در پیشگیری از حوادث غیر مترقبه می باشد.
محمدرضا خباز افزود : در پیشگیری از حوادث غیرمتقربه نکات ایمنی را باید رعایت کرد چرا که اتخاذ این مهم جان یک انسان را نجات می دهد.
به تاکید استاندار سمنان با انجام آموزش های لازم و افزایش دانش مدیریت جامع بحران، باید آمادگی مقابله، بازسازی و بازتوانی را در حوادث و بلایای طبیعی احتمالی داشته باشیم.
وی اظهار داشت : حفظ خونسردی یکی از آثار مثبت پس از وقوع زلزله می باشد.
احمد طاهری مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سمنان ، حفظ آمادگی فرهنگیان و دانش آموزان استان سمنان برای مواجهه با زلزله را از اهداف برگزاری این مانور اعلام کرد.
استان سمنان یک هزار مدرسه دارد.ک/2
6026/

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مانور ایمنی و زلزله در مدارس شهرستان كوثر برگزار شد