گاف جدید در سریال «شهرزاد»


 گاف جدید در سریال «شهرزاد»فردا/ ترانه سرای لس آنجلسی نسبت به خوانده شدن ترانه اش آن هم بدون اجازه در سریال شهرزاد واکنش نشان داد.
اردلان سرافراز در تازه ترین یادداشتی که در فضای مجازی منتشر کرده نوشته است:
«در ایران، آقایی بنام سینا سرلک، بدون اطلاع و اجازه من، غزل "برخیز که غیر از تو، تو را دادرسی نیست” را که هم در کتاب من (از ریشه تا همیشه) چاپ شده و هم آقای ابراهیم حامدی (ابی) با آهنگ آقای زلاند، بنام (محتاج) خوانده است، را بازخوانی کرده و و در سریالی بنام شهرزاد، بی اجازه و به غلط با نام استاد سایه، پخش شده است. امروز آگاه شدم که وزارت ارشاد که خود به این غزل در کتاب (از ریشه تا همیشه) بنام من مجوز داده (حدود ١٢سال پیش)، دوباره بنام آن استاد بزرگوار به این غزل، بدون تحقیق و مطالعه، مجوز داده است! در این جنگل بی‌قانون و مملکت بی در و دروازه‌ای که برای ما ساخته‌اند، ویدیوی این ترانه را نیز در فضای مجازی و رسانه‌های اجتماعی، پخش و نام شاعر را استاد هوشنگ ابتهاج ذکر کرده !
برای اطلاع عموم اعلام می‌کنم! که این سرقت و سرقت‌های مشابه، از نظر اخلاقی، انسانی و قانون حقوق هنرمندان، خلاف است، و وکیل من در ایران، در صدد پی‌گیری "قانونی” این "بی‌قانونی” و سوء استفاده است.»
گویا قبلا هم شعری به اسم «افسار» با صدای محسن چاوشی از سریال شهرزاد پخش شده بود که شاعر را شهریار معرفی کرده بودند ولی برخلاف این‌بار، اثر متعلق به شخصی گمنام بود که تعجبش از واقعه همراه با خوشحالی بود.



منبع: فردا


ویدیو مرتبط :
دانلود فصل سوم شهرزاد | سریال شهرزاد با لینک مستقیم و HD