«کيا اپتيما» محصولي عجيب مناسب براي «هالووين»


پدال/ در اين موقع خاص از سال، محصولات عجيب و غريبي از خودروسازان ارائه مي‌شود که البته بيشتر از آن که براي «هالووين» باشند، براي نمايشگاه سالانه SEMA درنظر گرفته مي‌شوند. به نظر مي‌رسد که کيا يکي از بازيگران فعال در نمايشگاه امسال باشد و خودروهاي ويژه‌ و جديدي براي حضور در لاس‌وگاس آماده کرده است. يکي از ‌آنها A1A اپتيما است که بر اساس نسل جديد مدل سدان ساخته شده و نام خود را از بزرگراه A1A در فلوريداي امريکا گرفته است.
در همين حال، اين خودروساز کره‌اي از دو کانسپت تيونينگ ديگر با نام‌هاي «فورته کوپ ماد باگر» و «پک‌وست ادونچر سورنتو» که خودروهايي سرسخت براي رانندگي در خارج از جاده هستند، خبر داده است. البته مدل چهارمي نيز براي نمايشگاه درنظر گرفته شده که در حال حاضر، اطلاعات زيادي از آن منتشر نشده است.
پس از اينکه رنگ آبي (Teal Blue) براي A1A اپتيما درنظر گرفته شده، کيا تصميم گرفت که آخرين نسخه از سدان متوسط خود را با حذف سقف و کوتاه‌کردن شيشه جلو، به يک رودستر ۴ در مناسب براي نمايش در SEMA تبديل کند. استفاده از درهاي موسوم به «خودکشي»، چرخ‌هاي ۲۰ اينچي متصل به سيستم تعليق Ksport که ارتفاع پايين‌تري دارد و يک تريم کرومي، از جمله‌ اقداماتي هستند که کيا براي اين خودرو انجام داده است.
در داخل کابين، بازوي امريکايي اين برند کره‌اي طراحي‌هاي زيادي تدارک ديده است. از جمله آنها مي‌توان به صندلي‌هاي با چرم کرم‌رنگ در جلو و صندلي‌هاي دو لايه سفارشي در عقب اشاره کرد که با تکيه‌گاه‌هاي دست عريض و يک کنسول مياني ويژه از يکديگر جدا شده‌اند. تنها آپگريد صورت گرفته در زير کاپوت به سيستم اگزوز با عملکرد بالا برمي‌گردد که براي موتور استاندارد ۲ ليتري توربوشارژر چهار سيلندر با قدرت ۲۴۵ اسب‌بخار استفاده شده است.

با کانال تلگرامي آخرين خبر همراه شويد

https://telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
‫چه شوینده ای مناسب است؟‬‎