آشپزی و تغذیه


2 دقیقه پیش

غذای ملل/ ریتا ؛ سالاد خاص هندی

دیکاوو/ سالاد ریتا هندی یک سالاد بسیار خوشمزه می باشد. شما می توانید از این سالاد در مهمانی هایتان استفاده کنید. این سالاد طرز تهیه آسانی نیز دارد و شما می توانید به راحتی ...
2 دقیقه پیش

برپایی جشنواره پخت غذاهای محلی به مناسبت هفته میراث فرهنگی درپاوه

مهر/ مسئول اداره میراث فرهنگی شهرستان پاوه از برپایی جشنواره پخت غذاهای محلی به مناسبت هفته میراث فرهنگی در شهر باینگان خبر داد.هادی شریفی اظهار داشت: ۲۸ اردیبهشت تا سوم ...



میز اردور/ نان کروتان؛ یک تیر با دو نشان


میز اردور/ نان کروتان؛ یک تیر با دو نشانایران کوک/ نان کروتان یکی از خوشمزه ترین نانهاییست که می توانید کنار سالاد و یا به عنوان تزئین از آن استفاده کنید. نان کروتان همه را به یا نان سیر می اندازد چچرا که مزه ای مشابه نان سیر دارد.
چی لازم دارم:
نان تست 1 بسته . کره 2 قاشق . روغن زیتون 2 قاشق
سیر له شده 2 حبه . جعفری ریز شده 1 قاشق
نمک 1/4 قاشق چایخوری . فلفل سیاه 1/4 قاشق چایخوری
چطور بپزم:
در یک شیرجوش کوچک، کره با روغن زیتون، سیرهای له شده و جعفری و فلفل را بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید تا کره آب شود. با قاشق چوبی مواد را خوب باهم بهم بزنید تا باهم ترکیب شوند. سپس از روی حرارت بردارید و در گوشه ای قرار دهید.
نانها را مکعبی ببرید و خرد کنید. توجه داشته باشید که لازم نیست گوشه های نان را بگیرید. نانها را به یک کاسه انتقال دهید و و از مخلوط روغنی سبزی روی آن بریزید، نانها را به مواد خوب آغشته کنید.
فر را تا دمای 190 درجه سانتی گراد گرم کنید. نانهای آغشته شده به مخلوط سبزی را روی یک سینی پوشیده شده با کاغذ شیرینی پهن کنید. و آنها را به مدت 18 تا 20 دقیقه در فر بپزید تا طلائی رنگ و خوشمزه شوند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: ایران کوک


ویدیو مرتبط :
اردور نان فانتزی با تن ماهی