علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



۳ پارک علم و فناوری کشور بین المللی می شوند


خسرو پیری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: موضوع بین المللی سازی پارک های علم و فناوری از احکام برنامه پنجم و ششم توسعه است که وزارت علوم طی دو سال گذشته اقدام به برنامه ریزی برای عملیاتی سازی این موضوع کرده است.

وی افزود: قراردادهای علمی و فناورانه با کشورهای آفریقای جنوبی، ایتالیا، قزاقستان، سوئیس، فرانسه و آلمان منعقد کرده ایم که براساس این قراردادها قرار است شرکت های بزرگ بخش های تحقیق و توسعه خود را در پارک های علم و فناوری کشور مستقر کنند.

مدیرکل فناوری وزارت علوم خاطرنشان کرد: برنامه داریم در سال آینده بستر حضور شرکت های بین المللی را در ۳ پارک علم و فناوری بزرگ کشور فراهم کنیم تا براین اساس موضوع انتقال تکنولوژی و ورود به بازارهای بین المللی اجرایی شود.

پیری اضافه کرد: برنامه مربوط به بین المللی سازی پارک های علم و فناوری کشور تدوین شده و از سال آینده این برنامه عملیاتی خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
معرفی پارک علم و فناوری پردیس