پیروزی لیورپول در یک بازی عجیب و پرگل


به گزارش مشرق، هفته بیست‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس از ساعت 16:15 امروز (شنبه - به وقت تهران) با انجام دیداری بین دو تیم نوریچ‌سیتی و لیورپول آغاز شد. این بازی که در ورزشگاه «کرو رو» برگزار شد، با برتری 5 بر 4 سرخپوشان مرسی‌ساید خاتمه یافت تا شاگردان کلوپ به اوضاع خود در جدول رده‌بندی لیگ برتر کمی سروسامان ببخشند. (فیلم گلهای این دیدار مهیج و زیبا را اینجا ببینید)

لیورپول با گل دقیقه 19 روبرتو فیرمینو از میزبانش پیش افتاد، اما در ادامه این نوریچ بود که با گل‌های دیومرسی ام‌بوکانی (29)، استیون نای‌اسمیت (41) و وزلی هولاهان (54 - پنالتی) نتیجه را 3 بر یک به سود خود کرد. در ادامه شاگردان کلوپ به بازی برگشتند و با سه گل جردن هندرسون (56)، فیرمینو (63) و جیمز میلنر (75) نتیجه را 4 بر 3 به سود خود کردند. در حالی که بازی لحظات پایانی خود را سپری می‌کرد، در دقیقه 2+90 سباستین باسونگ نتیجه را برای نوریچ به تساوی کشاند، اما این پایان کار نبود چرا که آدام لالانا سه دقیقه بعد (5+90) گل برتری بندرنشینان را به ثمر رساند.

با این پیروزی خارج از خانه لیورپول شمار امتیازات خود را به عدد 34 رساند و به مکان هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد. نوریچ هم 23 امتیازی باقی ماند و تغییری در رده شانزدهمی‌اش حاصل نشد.

در ادامه این رقابت‌ها از ساعت 18:30 امروز دیدارهای همزمانی به شرح زیر برگزار می‌شود:

کریستال‌پالاس - تاتنهاملسترسیتی - استوک‌سیتیمنچستریونایتد - ساوتهمپتونساندرلند - بورنموثواتفورد - نیوکاسلوست‌برومویچ - استون‌ویلا

همچنین از ساعت 21 امشب به وقت تهران، وستهام پذیرای منچسترسیتی است.

پرونده هفته بیست‌و‌سوم لیگ برتر فردا (یکشنبه) با انجام دو دیدار بسته می‌شود:

17:00 اورتون - سوانزی19:30 آرسنال - چلسی

در جدول رده‌بندی لیگ برتر، آرسنال با 44 امتیاز (تفاضل گل 16+) پیشتاز است، لسترسیتی با 44 امتیاز (تفاضل گل 13+) در رده دوم جای دارد و منچسترسیتی 43 امتیازی هم سوم است.


ویدیو مرتبط :
پیروزی پرگل یونایتد در اولدترافورد