فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



رونمایی از «کتاب» فاضل نظری


به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجموعه سروده‌های تازه فاضل نظری با عنوان «کتاب» که به تازگی از سوی انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است، ساعت 17 یکشنبه 12 اردیبهشت ماه در موزه هنرهای دینی امام علی(ع) رونمایی می‌شود.

مجموعه شعر «کتاب» پنجمین دفتر شعر نظری، شامل 39 غزل با مضامین عاشقانه و عارفانه و اجتماعی است.

فاضل نظری در باره نام تازه این دفتر شعر این گونه توضیح می‌دهد: «کتاب» پیش از هر چیز نام معجزه پیامبر عزیزمان است و من با این نام گذاری در صدد بودم تا اهمیت این معجزه را یادآوری کرده باشم. از سویی دیگر انتخاب این نام تلاشی است برای نشان دادن اهمیت کتاب و خواندن.

علاقه‌مندان برای حضور در مراسم رونمایی کتاب فاضل نظری می‌توانند در زمان یاد شده به موزه هنرهای دینی امام علی (ع) واقع در خیابان ولیعصر، رو به روی بزرگراه نیایش، بلوار اسفندیار، شماره 35 مراجعه کنند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
رونمایی از کتاب تاریخی نوشته «استاد غلامرضا نظری»